Ingen hjertelyd :-/

Jeg var hos jm i uke 16 og hun lette lenge før hun fant den. Hun trodde luringen lå inn mot min rygg. Storesøster hadde også en tendens til det :)

Da hun endelig fant den glapp den etter bare sekunder.
Dette går bra skal du se :) :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hvis du kjenner liv så har nok den lille hjerteslag også så dette går nok så bra :) lykke til i dag!

jordmor sa til meg at så lenge jeg trodde det var liv det jeg kjente så var det mest sannsynlig det^^ de har fortsatt masse plass å bevege seg på inni der så lett å gjemme seg bort fra den fæle doppleren :P

Nå har jeg vært hos j8rdmoren å hun hørte hjertet med en gang :-) ♥ så nå er jeg glad :-D

Termin Januar/Februar 2014 ♥
Så bra!!! Nyt resten av dagen og den lille :D

Så bra at hun fant hjertelyden i dag. Jeg var hos jordmor i uke 18, og hun ville ikke lytte etter hjertelyd siden det ikke var sikkert at man fant den og det var så dumt at man gikk derfra med den usikkerheten.

Ja, det er forferdelig med den usikkerheten hele tiden :-( tror jeg snart begynner å slå meg til ro med at alt er fint med denne lille babyen som er i magen :-)

Termin Januar/Februar 2014 ♥

Så bra at hun fant hjertelyden i dag. Jeg var hos jordmor i uke 18, og hun ville ikke lytte etter hjertelyd siden det ikke var sikkert at man fant den og det var så dumt at man gikk derfra med den usikkerheten.
Samme med min jm. Hun tar heller ul :p

Hurra!!! :D

Jeg var til legen nå på mandag (20+2), og hun lette leeeenge etter hjertelyden. Men siden jeg kjenner daglig liv, og det hadde sparket godt før legetimen, var jeg ikke så veldig bekymret.
Men nå er dette andre barnet, og jeg er ganske avslappet :)

Legen min har begge ganger hun har prøvd funnet hjertelyden, men nå siste gang(16+0) så måtte hun leite litt. Har en ekstremt aktiv turbodemon der inne så når hun fant den så forsvant den igjen og kom tilbake så den hopper nok rundt der som en gærning :P Har enda ikke vært hos jordmor da jeg er veldig glad i legen min og sliti med Hyperemesis som hun tok alvorlig fra dag en, men snakket nå om at jeg kunne ringe jordmor og høre om jeg kan få en time der for å se om hun i kommunen min er noe alright :)

Back
Topp