Ingen hjertelyd og null bevegelse

Krysser fingrene for drg.


Jeg merker selv at Lillebror er lite aktiv om dagen, var bekymret på mårran i går, men det tok srg skikkelig opp utover dagen.
I dag har jeg nesten ikke merka noe :(
 
Håper det gikk bra i dag!
 
Hei, tusen takk alle sammen! Vi var veldig nervøse da vi kom inn til ul-legen i mårrest, men på UL fant vi et sovende barn med et bankende hjerte! <3 Hun legen har rett og slett vært lite flink med doppler. Lillegutt virket veldig rolig i forhold til før, men hjertet banka så da skal jeg være fornøyd for nå!
 
Det var gode nyheter :D sjekket de noe mer? Har du kjent han etterpå?


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
Sjekket navlestrengen og at alt gikk som det skulle gjennom den og størrelse og hodet og slikt. Har muligens kjent han pittelitt, men ikke mye... veldig uvant å plutselig skal kjenne så lite, men han har snudd seg andre vei og sparker på morkaka nå, samt at han ikke er like aktiv(så litt slapp ut da han våkna på UL). Vet ikke hva som går av stakkarn, men skal på siste kontroll i Trondheim på onsdag. Satser på at han kvikner til igjen veldig snart! :)
 
Så godt å høre det ble god nyhet for dere :) han er nok snart tilbake til å være en aktiv gutt snart :)
 
Så godt å høre at han har det fint :)
Han er nok bare inne i en litt rolig periode og lader opp til skikkelig kickboksing snart ;)
 
Godt å høre at alt gikk fint! :) her har det også vært veldig lite liv de siste to dagene. Har heldigvis en egen doppler og vet hvordan jeg bruker den, så måtte stå opp i natt og sjekke at alt var i orden fordi jeg ble så bekymret! Er glad jeg har mulighet til å gjøre det selv.. Stabilt på 156 slag i minuttet og jeg kunne endelig sove! :) huff, ekkelt når uroen kommer snikende!


Lilleprins - 10.12.13 ❤
 
Back
Topp