Ingen hjertelyd og null bevegelse

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
Har hatt en veldig aktiv akrobat inni meg... helt til i går. Helt stille... samme idag. Så jeg ringte legen og fikk komme opp å undersøke... Ingenting... ikke et pipp fra noen baby med doppler. Skal på sykehuset å få ultralyd i morgen... Har aldri vært så nærvøs før i hele mitt liv...

Noen med erfaring med lignende? Noen som har vært gravid før? Noen beroligende ord, eller ikke beroligende?
 
Så ekkelt :( hvor lenge prøvde han med doppler? Min jordmor slet med å finne lyden sist, hun sa den bare stakk av ;) men fant den til slutt for en liten stund.. Kan jo bare ha lagt seg helt bakerst sånn at d blir vanskelig høre? Masse lykke til imorgen!!! Imellomtiden prøv å drikke saft eller spise is for så å legge deg ned å kjenne etter..


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
Uff dette var ikke no koselig å lese. Håper du får gode nyheter i morgen og merker no liv nå idag. Krysser fingre for at alt er fint der inne og at du kommer med gladnyhet i morgen eller senere idag.
 
Huff, håper han bare ligger å gjemmer seg...
 
Legen sa selv at hun ikke hadde mye erfaring med doppler, så vi skulle ikke bekymre oss for tidlig. Men klarer ikke la vær å bekymre meg, ingen lyd og ingen bevegelse.. uff.

Håper så på at det viser seg at alt er bare bra, men har en skikkelig dårlig følelse og forbereder meg på det værste. Hadde nok fått komme inn hadde sykehuset vært nærmere, er hjemme og her må det tas fly til sykehuset. Så i morgen tidlig reiser både jeg og pappan bortover for å få undersøkelse. Veldi greit å slippe å være alene i hvertfall, uansett utfall :)
 
Krysser fingrene på at lille bare har gjemt seg godt! Har du forsøkt å drikke iskald saft for så å kjenne etter mens du ligger i ro på rygg?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg ble stresset flere ganger i mitt første svangerskap fordi jeg plutselig ikke kjente liv på et par dager. Jeg håper du bare opplever det samme som meg, og at grunnen til at legen ikke kjenner hjertelyd er at hun ikke er vant med doppler. Jeg krysser fingrene for at alt står bra til med den lille.
 
Lykke til i dag, håper inderlig den lille i magen har det bra
 
Jeg gikk to dager uten bevegelse, ble drit bekymret. Men i dag våknet jeg til masse liv. krysser fingrene for at h*n har gjemt ser bare
 
Sniker fra april13, masse lykke til <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
lykke til :) satser på alter bra :)
 
Håper det kommer gode nyheter snart!


_____________________________
Venter en liten førjulsgave <3
Termin 3.desember!
 
Håper det gikk bra!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp