Ingen fredagstråd? :p

God kveld:)

Liana hadde ikke sover i dag! De 3 minste hadde vært på tur mens resten av bhgen var på klovneshow:) og lillesnupp var så gira når dem kom tilbake fra turen at det nytta ikke å legge hun:P men hun har vært litt sliten nå på ettermiddagen.. Emira hadde kost seg på klovneshow da:D hadde fått ballong, pølse og frukt også;)

Jeg sitter nå i sofan, og skal snart se på Norske talenter;) men venter til det har gått litt, så jeg kan spole over reklamen :P hehe..

Hva skal dere andre i kveld?

Liana hadde ikke sover i dag! De 3 minste hadde vært på tur mens resten av bhgen var på klovneshow:) og lillesnupp var så gira når dem kom tilbake fra turen at det nytta ikke å legge hun:p men hun har vært litt sliten nå på ettermiddagen.. Emira hadde kost seg på klovneshow da:D hadde fått ballong, pølse og frukt også;)

Jeg sitter nå i sofan, og skal snart se på Norske talenter;) men venter til det har gått litt, så jeg kan spole over reklamen :p hehe..

Tror Lillebror hadde vært helt rabiat på kvelden uten å sove på dagen :p :o
Mannen legger T nå, jeg la Lillebror kl 19-19.30. Det var en skikkelig koselig legging i dag. Altså, det er det som regel alltid da, men vi koste litt ekstra. Han tisset masse på potta, så da fikk han ligge naken å lufte rumpa mens jeg ammet han før tannpuss , bleie og pysj. Og mens vi lå der bare koste han og "pratet" og klemte på meg :D
Nå blir det litt potetgull og kanskje en cider her, og tv :D

Vi har dratt til Geilo i dag - tur med jobben til samboeren. Deilig vær, lekeland og god mat! Nå har minstemann sovnet i reisesengen på hotellrommet, og jeg slapper av sammen med ham, mens mann og storebror er og sosialiserer ;)

Arian storkoste seg på lekeland med storebror!
ImageUploadedByBV Forum1396638610.364399.jpgImageUploadedByBV Forum1396638670.603297.jpgImageUploadedByBV Forum1396638700.928487.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har dratt til Geilo i dag - tur med jobben til samboeren. Deilig vær, lekeland og god mat! Nå har minstemann sovnet i reisesengen på hotellrommet, og jeg slapper av sammen med ham, mens mann og storebror er og sosialiserer ;)

Vis vedlegget 56197Vis vedlegget 56198Vis vedlegget 56199

Så skjønner gutter :-) Gøy med storebror kan jeg tenke meg :-)

Kos dere på Geilo. Blir dere hele helgen?

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Tror Lillebror hadde vært helt rabiat på kvelden uten å sove på dagen :p :o
Mannen legger T nå, jeg la Lillebror kl 19-19.30. Det var en skikkelig koselig legging i dag. Altså, det er det som regel alltid da, men vi koste litt ekstra. Han tisset masse på potta, så da fikk han ligge naken å lufte rumpa mens jeg ammet han før tannpuss , bleie og pysj. Og mens vi lå der bare koste han og "pratet" og klemte på meg :D
Nå blir det litt potetgull og kanskje en cider her, og tv :D
Deilig når man får kost seg litt ekstra.. og de legger seg uten problemer :-)
Kos dere med potetgull og cider. Vi har en pause i kin-tiki og jeg spiser djungel vrål kjærlighet. Drit god :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vis vedlegget 56197Vis vedlegget 56198Vis vedlegget 56199

Så fine, vakre, gutter du har Iris :rolleyes:

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Liana hadde ikke sover i dag! De 3 minste hadde vært på tur mens resten av bhgen var på klovneshow:) og lillesnupp var så gira når dem kom tilbake fra turen at det nytta ikke å legge hun:P men hun har vært litt sliten nå på ettermiddagen.. Emira hadde kost seg på klovneshow da:D hadde fått ballong, pølse og frukt også;)

Jeg sitter nå i sofan, og skal snart se på Norske talenter;) men venter til det har gått litt, så jeg kan spole over reklamen :P hehe..

Så spennende bhg-dag da :)

Haha, Hermine hadde slått alle soverekorder og sovet lengst av alle barna i bhg idag, helt til 14.30 :D :p ...her sover hun bare bedre og lengre des eldre hun blir virker det som, og at søvnbehovet hennes faktisk øker med alderen ;) :p

Så fine småjenter! :) Lillesøster begynner å bli rund og god :D

Så sprek du er da, som hentet i bhg med vesla på magen! Imponert jeg ;)

Takk:-) Hun er godt i hold ja:-) Litt imponert over meg selv også, men måtte teste ut det hele:-) Det går til nød, hadde vært mye enklere om Nasse kunne stå på fotbrett man fester til vogna.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Takk:)

Nei lillesøster likte seg ikke noe særlig, pluss det ble veldig tungt å kle på nasse så mye klær med snøfte foran.
Kanskje lille var for varm? Det innlegget blir veldig isolerende, så Hermine ble iallfall veldig fort svett og trengte lite klær oppi der ;) Men Hermine likte seg kun i nyfødtinnlegget sålenge jeg var i bevegelse :p ;) Hun likte seg bedre da vi kunne droppe innlegget!

Takk:-) Hun er godt i hold ja:-) Litt imponert over meg selv også, men måtte teste ut det hele:-) Det går til nød, hadde vært mye enklere om Nasse kunne stå på fotbrett man fester til vogna.

Ja det tror jeg på altså! Ser for meg at Hermine ville hoppet av et sånt brett :p ;)

Du får hive Anette på ryggen i ergoen og mini i vogna ;) :p

Absolutt ikke rart :-) har jo tenkt st han ser mye lengre ut :-p

Surfer mobilt!
Haha, var jo det jeg også syntes ;) I november var jo han og Hermine jevnhøye, mens nå var han nok 5cm lengre enn henne ;)

Vi er på hytta og koser oss!

Men igjen er det full storm når vi er her ute :eek: Typisk vår flaks! :p

Men vi har kosa oss med ferske reker, blåskjell, gravet laks, røkelaks og hvitvin da :D Hermine spiste masse gravet laks og kalte det for sushi :p :D

Tok 30 min å få henne til å sove så hun sovna ikke før 20.15, men ikke rart når hun hadde sovet helt til 14.30 i bhg da :)

Håper på bedre vær i morgen så vi kan være masse ute, og teste vaderen i fjæra :)

Kanskje lille var for varm? Det innlegget blir veldig isolerende, så Hermine ble iallfall veldig fort svett og trengte lite klær oppi der ;) Men Hermine likte seg kun i nyfødtinnlegget sålenge jeg var i bevegelse :p ;) Hun likte seg bedre da vi kunne droppe innlegget!

Kan være noe i det, kanskje hadde det holdt med kun parkdressen, uten ullklær, det var jo varmegrader ute.

Ja det tror jeg på altså! Ser for meg at Hermine ville hoppet av et sånt brett :p ;)

Du får hive Anette på ryggen i ergoen og mini i vogna ;) :p

Ingen dum idé, måtte ha hjelp til å få henne på så fall, aldri hatt henne på ryggen:D

Back
Topp