Ingen fredagstråd? :p

Lennypenny tippet riktig!!
Han er 12,22 kilo og 86 cm lang :)
Enten målte vi feil i januar eller så har han vokst 5 cm siden da :-D

Surfer mobilt!
jøss, imponert over tippinga hennes!

Men om han har vokst så mye på 3 måneder så forklarer jo det de urolige nettene ;)

her koster det 500kr og oppover for badedrakt:eek: og det har jeg ikke råd til nå:confused::p

Faktisk så har hun snakka om tornerose..men så så hun en liten jente som var heks på "Sofia den første), og DA ville hun være hun :p
oi, det var dyrt for badedrakt :eek:

Men du kan jo kjøpe på nett da, den str du bruker nå f.eks. ;) Ellos har mye billig, har handla mye badetøy derifra jeg :) Hadde ikke orka å investere så mye i badedrakt nei, om den likevel er for stor om 6 måneder ;)

jøss, imponert over tippinga hennes!

Men om han har vokst så mye på 3 måneder så forklarer jo det de urolige nettene ;)
Ja det gjør det jo. Samtidig så slet vi veldig med å måle han i januar. Både hos barnelegen på sykehuset og på 15-månederskontroll et par dager etterpå. Så han kan ha vært litt lenger da også. Men det er vel ikke uvanlig med slike vekstsprang?

Surfer mobilt!

Fine mål på gutten din:D

oi, det var dyrt for badedrakt :eek:

Men du kan jo kjøpe på nett da, den str du bruker nå f.eks. ;) Ellos har mye billig, har handla mye badetøy derifra jeg :) Hadde ikke orka å investere så mye i badedrakt nei, om den likevel er for stor om 6 måneder ;)

Ja er bare sportsbutikkene som selger det her..så da blir det dyrt;) er der jeg kjøpte sist, og den er kjempe god..men kjøpte den for noen kg siden:P haha.. jeg tenkte å se etter i kongsberg.. for har bestilt på nett før, men det har enten vært for stort eller smått i str:confused: så er litt riski :P

Ja det gjør det jo. Samtidig så slet vi veldig med å måle han i januar. Både hos barnelegen på sykehuset og på 15-månederskontroll et par dager etterpå. Så han kan ha vært litt lenger da også. Men det er vel ikke uvanlig med slike vekstsprang?

Emira hadde flere vekstsprang ;) og har det enda:P står "stille" en stund, så plutselig kan hun vokse flere cm på noen få mnd :)

neida, de vokser vel litt i rykk og napp? Og om de da har voksesmerter så er jo det absolutt ikke noe rart ;)

neida, de vokser vel litt i rykk og napp? Og om de da har voksesmerter så er jo det absolutt ikke noe rart ;)
Absolutt ikke rart :-) har jo tenkt st han ser mye lengre ut :-p

Surfer mobilt!

Emira hadde flere vekstsprang ;) og har det enda:P står "stille" en stund, så plutselig kan hun vokse flere cm på noen få mnd :)
Ja det er rart med det. En sommer måtte Teodor opp tre skostørrelser på kort tid :-p

Surfer mobilt!

Hahah blir nok ikke kostyme på meg i år;):P men vil ta med jentene for å se på alle de rare/morsomme som går i toget:D og det går greit om det ikke er så mye vind da:) så får vi se om sambo blir hjemme med Leoh, eller ikke;) idag er det jo såååå fint vær! Typisk!
Kos dere masse på solfest:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Surfer mobilt!
Så fine mål:-)

Heihei!

Tuppa vår er begynt å sutre/klage/drømme/gråte i 05.30-tida. Men da fikk hun ligge mellom oss i senga og fikk litt mme og slokna igjen, så måtte vekke henne 07.15 for å rekke bhg :D

Her snøøøøør det MASSE idag :eek: Begynner å bli nok nå synes jeg :P

Vi skal kjøre på hytta etter jobb og studier idag, det blir koselig :)

Uka går så vanvittg fort, er jo helg igjen allerede :eek: Synes akkurat det var forrige helg og vi ventet besøk av Tea og Eskil :P :)
Huff, misunner dere ikke all den snøen altså. Kos dere masse på hytta i hvertfall:-)

Mine små i dag:-) Hentet Nasse med lillemor i ergoen, det var strabasiøst. Ikke noe jeg skal gjøre alt for ofte før det blir mindre klær.
1396619139197.jpg1396619162701.jpg1396619180830.jpg1396619197449.jpg

Så fine bilder
Gikk det ikke så greit med ergoen?

Surfer mobilt!
Takk:)

Nei lillesøster likte seg ikke noe særlig, pluss det ble veldig tungt å kle på nasse så mye klær med snøfte foran.

Takk:)

Nei lillesøster likte seg ikke noe særlig, pluss det ble veldig tungt å kle på nasse så mye klær med snøfte foran.
Ah ja jeg skjønner :)

Surfer mobilt!

Ja det er rart med det. En sommer måtte Teodor opp tre skostørrelser på kort tid :-p

Surfer mobilt!

Hehe ja helt utrolig:eek: i fjord sommer så kjøpte vi 110 i klær til Emora, for da hadde hun akkurat begynt med den størrelsen, men iløpet av senhøsten så var det nesten for smått:eek::P men jeg merker det ofte på hvordan ungene spiser;) hehe..

Back
Topp