Denne var fin, ganske likt som jeg gjør det. Både opp og nedGjerne det, jeg så på ergobaby sin, men den ungen var så stor at det gikk av seg selv.
https://www.youtube.com/watch?v=VI-3EHJ-2pI
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne var fin, ganske likt som jeg gjør det. Både opp og nedGjerne det, jeg så på ergobaby sin, men den ungen var så stor at det gikk av seg selv.
Denne var fin, ganske likt som jeg gjør det. Både opp og ned
https://www.youtube.com/watch?v=VI-3EHJ-2pI
Ja, mange foretrekker det. Det har hendt at jeg har gjort det, om jeg har hatt han på magen først og ønsker å få han bak på ryggen. Men det er ikke en metode jeg fikser særlig bra egentlig. Gjorde det da jeg kom av flyet på vei hjem fra Tromsø (det var litt lettere å få han på på magen inne på det trange flyet, men kjekt å ha han bak når jeg skulle få tak i kofferten min), da trælet jeg så fælt at en mann løp for å hjelpe megTakk, fikk noen ideer nå
Kanskje funker det å starte foran også, hvis man har hofte beltet litt løst for så å dreie ungen bak på ryggen om du skjønner?
Ja, mange foretrekker det. Det har hendt at jeg har gjort det, om jeg har hatt han på magen først og ønsker å få han bak på ryggen. Men det er ikke en metode jeg fikser særlig bra egentlig. Gjorde det da jeg kom av flyet på vei hjem fra Tromsø (det var litt lettere å få han på på magen inne på det trange flyet, men kjekt å ha han bak når jeg skulle få tak i kofferten min), da trælet jeg så fælt at en mann løp for å hjelpe meg
Det handler nok mest om hva man er komfortabel med og føler at man mestrer best![]()
Det var snilt av mannen, men for å være helt ærlig er det helt håpløst å få hjelp av noen som ikke kjenner til selenMå nok bare våge å prøve meg litt framMen til nød kan jeg også høre med barnehagen om de kan sette henne bak til meg. Blir lettere når man slipper alt utetøyet også, du store hvor jeg gleder meg til vår og sommer
Så fint at noen kom for å hjelpe deg, det skjer ikke alt for ofte nå til dags
![]()
Jeg har prøvd den der du setter beltet på sida over hofta, og så dreier ungen bak, men fikk det ikke til noe særligTakk, fikk noen ideer nå
Kanskje funker det å starte foran også, hvis man har hofte beltet litt løst for så å dreie ungen bak på ryggen om du skjønner?
Det var snilt av mannen, men for å være helt ærlig er det helt håpløst å få hjelp av noen som ikke kjenner til selenFor de aner ikke hva slags del av selen eller stroppen de skal gi til meg, eller hvordan de i det hele tatt skal hjelpe
Men det var snilt ment da, hehe![]()
Hehe, vi får se hvor tålmodig jeg er, skal holde deg informertJeg har prøvd den der du setter beltet på sida over hofta, og så dreier ungen bak, men fikk det ikke til noe særlig...og siden da har jeg egentlig ikke prøvd å få henne på ryggen selv
Sent from my iPad using BV Forum mobile app