Ingen fredagstråd? :p

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Lillebror rølpet i 23-tiden i går og holdt på en time før han roet seg. Men da sov han til morgenen, det var deilig :)
Nydelig vær her igjen!
Skal vente på en klesvask før vi går en tur til helsestasjonen for å veie og måle :D
Senere skal vi på bading, det er veldig lenge siden nå! :)
Ha en super fredag!

God morgen :)

Så gøy med bade, veie og måle:D kos dere;) har lyst å ta med jentene på bading å, men tror ikke badedrakten passer meg enda:P

Jeg har fått dusjet og stelt meg, og vasket på badet! Nå blir det litt frokost før Leoh våkner:) jeg MÅ på byen idag etter at gutten har fått lunsj.. har 2 gaver jeg må kjøpe, og se etter heksekostyme til Emira! Det er solfest her imårra, og "alle" kler seg ut:D bare synd det er meldt regn:confused:
ellers bør jeg egentlig vaske her:P men det er en annen sak!;):D

Ha en strålende dag, jenter:)

Lillebror rølpet i 23-tiden i går og holdt på en time før han roet seg. Men da sov han til morgenen, det var deilig :)
Nydelig vær her igjen!
Skal vente på en klesvask før vi går en tur til helsestasjonen for å veie og måle :D
Ha en super fredag!
Jeg tipper han er 12kg og 84cm :D ;)

Kos dere med bading!

Jeg måtte ta skiene på vogna idag, men da var den helt SUPER på snøføre :D :p

Heihei!

Tuppa vår er begynt å sutre/klage/drømme/gråte i 05.30-tida. Men da fikk hun ligge mellom oss i senga og fikk litt mme og slokna igjen, så måtte vekke henne 07.15 for å rekke bhg :D

Her snøøøøør det MASSE idag :eek: Begynner å bli nok nå synes jeg :P

Vi skal kjøre på hytta etter jobb og studier idag, det blir koselig :)

Uka går så vanvittg fort, er jo helg igjen allerede :eek: Synes akkurat det var forrige helg og vi ventet besøk av Tea og Eskil :P :)

Så gøy med bade, veie og måle:D kos dere;) har lyst å ta med jentene på bading å, men tror ikke badedrakten passer meg enda:p

Jeg har fått dusjet og stelt meg, og vasket på badet! Nå blir det litt frokost før Leoh våkner:) jeg MÅ på byen idag etter at gutten har fått lunsj.. har 2 gaver jeg må kjøpe, og se etter heksekostyme til Emira! Det er solfest her imårra, og "alle" kler seg ut:D bare synd det er meldt regn:confused:
ellers bør jeg egentlig vaske her:p men det er en annen sak!;):D

duh, da må du jo bare kjøpe ny badedrakt, enkelt og greit ;) :p

Hehe, solfest nå ja? :P Hun vil ikke være prinsesse denne gangen også da? ;)

Heihei!

Tuppa vår er begynt å sutre/klage/drømme/gråte i 05.30-tida. Men da fikk hun ligge mellom oss i senga og fikk litt mme og slokna igjen, så måtte vekke henne 07.15 for å rekke bhg :D

Her snøøøøør det MASSE idag :eek: Begynner å bli nok nå synes jeg :P

Vi skal kjøre på hytta etter jobb og studier idag, det blir koselig :)

Uka går så vanvittg fort, er jo helg igjen allerede :eek: Synes akkurat det var forrige helg og vi ventet besøk av Tea og Eskil :P :)

Her har dem akkurat feiet gatene for sand:eek:;)

Kos dere på hyttetur:D koselig å ha et sånt sted å dra til :)

Her har dem akkurat feiet gatene for sand:eek:;)

Kos dere på hyttetur:D koselig å ha et sånt sted å dra til :)
haha, brøytebilen kjørte fram og tilbake i gata her i morges, til Hermines store glede :P

Gatene blir ikke feid før til 17.mai her ;)

ja, det er kjempedeilig å ha hytte så nærme byen :D Bare 45min å kjøre :)

duh, da må du jo bare kjøpe ny badedrakt, enkelt og greit ;) :p

Hehe, solfest nå ja? :P Hun vil ikke være prinsesse denne gangen også da? ;)

her koster det 500kr og oppover for badedrakt:eek: og det har jeg ikke råd til nå:confused::p

Faktisk så har hun snakka om tornerose..men så så hun en liten jente som var heks på "Sofia den første), og DA ville hun være hun :P

haha, brøytebilen kjørte fram og tilbake i gata her i morges, til Hermines store glede :P

Haha ja det er nok spennede:D Liana så mye på en traktor som brøytet inni gården her i vinter :)

Etter hva jeg husker, så pleier dem å feie ved 17 mai her å.. men nå har det vært bart og tørt så lenge, så er nok derfor de gjorde det;) men det kan jo fortsatt komme en del snø her også da..hehe vi bor litt i høyden:)

Så deilig når det ikke er så langt:D familien til faren min hadde en hytte 30min unna.. men den ble solgt:( har vært myyyye på den gjennom åra:)

her koster det 500kr og oppover for badedrakt:eek: og det har jeg ikke råd til nå:confused::p

Faktisk så har hun snakka om tornerose..men så så hun en liten jente som var heks på "Sofia den første), og DA ville hun være hun :P
Du kan gjøre som meg... kjøpe sånn liten bomull shorts på hm i flere farger og kjøpe sånn singlet i bsdestoff. Koster vel en 149-199 kr for en slik topp. Og shortsen koster 49-99.. liker det best. Liker ikke at noen ser rumpa mi haha

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Misunner dere ikke snøen Marianne... Dere har vel hatt nok for en stund nå ja hehe....
Ikke før 17.mai nei? Hehe... lenge til :rolleyes:

Kålormen Wael 14.10.11♡

Nydelig vær her igjen!
Ha en super fredag!
Kjipt med urolige kvelder,men bedre med kvelder enn nettene...
Lykke til på hs. Tipper han veier 12,3 kg og 86 cm :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Så gøy med bade, veie og måle:D kos dere;) har lyst å ta med jentene på bading å, men tror ikke badedrakten passer meg enda:P

ellers bør jeg egentlig vaske her:P men det er en annen sak!;):D

Håper dere får opphold på festen i morgen da :-) :-) hva skal du kle deg ut som? Solen? :-)

Kos dere i byen :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Vi skal ned til byen her... kjøpe litt mat... blir lasagne eller taco ikveld.. men er ikke sikker :-)

Skal flytte siste rest fra Oslo i morgen. Så da får vi alt på plass :-) :-)

Supervær idag og ingen vind. Gledr meg til å komme ut litt. Kanskje gå en tur senere :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Du kan gjøre som meg... kjøpe sånn liten bomull shorts på hm i flere farger og kjøpe sånn singlet i bsdestoff. Koster vel en 149-199 kr for en slik topp. Og shortsen koster 49-99.. liker det best. Liker ikke at noen ser rumpa mi haha

Kålormen Wael 14.10.11♡

Takk for tips:D <3
Problemet er vel at vi ikke har de butikkene her:P kun sportsbutikkene (2 stk) som selger sånt for voksne:confused: og vet at dem kun godtar klær som er ment for å bading (der vi kan bade).. men jeg tenkte å se etter noe når jeg er i kongsberg neste gang :) men målet er jo å komme seg ned til normalvekta mi:D haha går sakte, men går nedover;)

Håper dere får opphold på festen i morgen da :-) :-) hva skal du kle deg ut som? Solen? :-)

Kos dere i byen :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hahah blir nok ikke kostyme på meg i år;):P men vil ta med jentene for å se på alle de rare/morsomme som går i toget:D og det går greit om det ikke er så mye vind da:) så får vi se om sambo blir hjemme med Leoh, eller ikke;) idag er det jo såååå fint vær! Typisk!

Vi skal ned til byen her... kjøpe litt mat... blir lasagne eller taco ikveld.. men er ikke sikker :-)

Supervær idag og ingen vind. Gledr meg til å komme ut litt. Kanskje gå en tur senere :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Kos dere masse i det fine været:D deilig å bli ferdig med flyttinga tenker jeg;)

Lennypenny tippet riktig!!
Han er 12,22 kilo og 86 cm lang :)
Enten målte vi feil i januar eller så har han vokst 5 cm siden da :-D

Surfer mobilt!

Kålormen Wael 14.10.11♡
Blir taco her :-D

Surfer mobilt!

Jeg tipper han er 12kg og 84cm :D ;)

Kos dere med bading!

Jeg måtte ta skiene på vogna idag, men da var den helt SUPER på snøføre :D :p
Du var ikke så langt unna på tippingen din :D
Så kjekt med ski på vogna :)

Back
Topp