Infotråd skjult gruppe

Sånn skal det se ut når du trykker på et brukernavn. Trykk så på start en samtale :)
Ser du har skrevet på siden min, jeg ser igjennom meldinger i kveld og ordner tilgang så jeg kan ta deg med selv hvis du ikke får til å sende melding. Men melding er å foretrekke :)

Vis vedlegget 327175

takk! Nei jeg får ikke opp den der. Da er det fordi jeg er på mobil eller iPad, og ikke PC. Jeg får bare trykket på navnet og da kommer jeg rett inn på profilen. Men supert om du kan ta meg med idag likevel!
 
takk! Nei jeg får ikke opp den der. Da er det fordi jeg er på mobil eller iPad, og ikke PC. Jeg får bare trykket på navnet og da kommer jeg rett inn på profilen. Men supert om du kan ta meg med idag likevel!

Så rart. Skjermbildet er fra mobil, jeg er også på mobilen nemlig. Men men. Da strekker ikke min kunnskap seg lenger :p
 
Har forsøkt å sende melding, men ikke fått noe svar så litt usikker på om jeg har sendt på riktig sted? Bruker mobil og den er ikke så veldig oversiktlig:shy:
 
Har forsøkt å sende melding, men ikke fått noe svar så litt usikker på om jeg har sendt på riktig sted? Bruker mobil og den er ikke så veldig oversiktlig:shy:

Du har sendt riktig nå :) Jeg ordner det på kveldstid når barna er lagt :)
 
Gleder meg :) Ser jeg ikke er inne enda, men da har jeg i hvert fall fått sendt riktig

Som hovedregel går ikke tilgangen igjennom i helgene pga forum personalet ikke er på jobb da :) noen ganger ordner de det likevel, så det må man bare ta som bonus :)
 
hvor lang tid tar det?:) ble lagt til godkjenning på fredag

De andre som ble lagt til godkjenning samtidig med deg har fått tilgang. Var noe utfordringer fordi du har begrenset profil. Men det er Mirell som har hatt tråden i det, så jeg vet ikke så mye mer..
 
De andre som ble lagt til godkjenning samtidig med deg har fått tilgang. Var noe utfordringer fordi du har begrenset profil. Men det er Mirell som har hatt tråden i det, så jeg vet ikke så mye mer..
okei:) jeg kan åpne den opp om det blir enklere?:)
 
okei:) jeg kan åpne den opp om det blir enklere?:)

Det blir enklere ja, men hvis du vil ha den begrenset skal det ikke være ett hinder. Må bare få kontakt med forumansvarlig i så fall :)
 
Det blir enklere ja, men hvis du vil ha den begrenset skal det ikke være ett hinder. Må bare få kontakt med forumansvarlig i så fall :)
har åpnet den opp, så får jeg bare håpe det ordner seg:)
 
Jeg vet ikke om jeg har gjort rett - men har ikke fått tilgang!
 
Back
Topp