Ok. Men er det snakk om å endre de to kriteriene man kunne endre på, som hvor lenge men har vært medlem og antall innlegg?Når dere oppfyller alle kriteriene, og har sjekket det selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Men er det snakk om å endre de to kriteriene man kunne endre på, som hvor lenge men har vært medlem og antall innlegg?Når dere oppfyller alle kriteriene, og har sjekket det selv
Ok. Men er det snakk om å endre de to kriteriene man kunne endre på, som hvor lenge men har vært medlem og antall innlegg?
Æsj, nå må jeg sikkert vente til etter helgen med å få tilgang fordi jeg var sent ute med å sende melding
Var nettopp noen som fikk tilgang, så det er fremdeles håp
Ååå, så det er ikke sikkert moderator har gått hjem for dagen?
Jeg tenker bare med min flaks så har hun sikkert gått hjem, og tatt seg fri på fredag.
Det er ikke sikkert nei, men kan ikke love noe
Og helt ærlig, det skjer ingen ting på skjult nå, så det er ikke noe å stresse med
Det kommer nok veldig an på.Jeg har vært medlem i ett skjult forum tidligere. Men det var kanskje like mye, hvis ikke mer aktivitet i den åpne for det.
Ja, det avhenger vel av hva de som er medlemmer foretrekkerDet kommer nok veldig an på.
I 2010 var det masse som skjedde i skjult. I 2015 veldig lite
helt klart.. Noen terminforum er jo helt flate.. Mens andre er helt hyperaktiveJa, det avhenger vel av hva de som er medlemmer foretrekker
Har ikke hørt noe jeg heller, og sendte vell på onsdag..Hvor raskt /sent kan man forvente å få tilgang? Jeg sendte inn forespørsel på PM på torsdag kveld og har ikke hørt noe.
Jeg klarer ikke å finne ut hvordan man sender melding :-( når jeg trykker på navnet til brukeren kommer jeg til deres profil på en måte, og der får jeg bare skrevet innlegg. Noen som kan forklare meg inn med teskje hvordan man gjør? Kan det være fordi jeg er på mobil eller iPad?