Infotråd skjult gruppe

Ok. :happy: Men er det snakk om å endre de to kriteriene man kunne endre på, som hvor lenge men har vært medlem og antall innlegg?

Da må man som gruppe være enig om det. Så jeg tenker at man da lager en avstemming for å se om det er det folk vil :)
 
Æsj, nå må jeg sikkert vente til etter helgen med å få tilgang fordi jeg var sent ute med å sende melding :hungover::dead:
 
Æsj, nå må jeg sikkert vente til etter helgen med å få tilgang fordi jeg var sent ute med å sende melding :hungover::dead:

Var nettopp noen som fikk tilgang, så det er fremdeles håp :)
 
Var nettopp noen som fikk tilgang, så det er fremdeles håp :)

Ååå, så det er ikke sikkert moderator har gått hjem for dagen?
Jeg tenker bare med min flaks så har hun sikkert gått hjem, og tatt seg fri på fredag. :hilarious:
 
Ååå, så det er ikke sikkert moderator har gått hjem for dagen?
Jeg tenker bare med min flaks så har hun sikkert gått hjem, og tatt seg fri på fredag. :hilarious:

Det er ikke sikkert nei, men kan ikke love noe :p
Og helt ærlig, det skjer ingen ting på skjult nå, så det er ikke noe å stresse med :p
 
Jeg har vært medlem i ett skjult forum tidligere. Men det var kanskje like mye, hvis ikke mer aktivitet i den åpne for det. :)
 
Jeg har vært medlem i ett skjult forum tidligere. Men det var kanskje like mye, hvis ikke mer aktivitet i den åpne for det. :)
Det kommer nok veldig an på.
I 2010 var det masse som skjedde i skjult. I 2015 veldig lite
 
Hvor raskt /sent kan man forvente å få tilgang? Jeg sendte inn forespørsel på PM på torsdag kveld og har ikke hørt noe.
 
Når får man tilgang??
 
Tror ikke man får tilgang i helgene. Det skal ta 1-2 virkedager tror jeg. Ved stor pågang tar det lenger tid.
 
Jeg klarer ikke å finne ut hvordan man sender melding :-( når jeg trykker på navnet til brukeren kommer jeg til deres profil på en måte, og der får jeg bare skrevet innlegg. Noen som kan forklare meg inn med teskje hvordan man gjør? Kan det være fordi jeg er på mobil eller iPad?
 
Sånn skal det se ut når du trykker på et brukernavn. Trykk så på start en samtale :)
Ser du har skrevet på siden min, jeg ser igjennom meldinger i kveld og ordner tilgang så jeg kan ta deg med selv hvis du ikke får til å sende melding. Men melding er å foretrekke :)

E542D3FB-EB02-4B17-A330-C2CED22FADB9.png
 
Jeg klarer ikke å finne ut hvordan man sender melding :-( når jeg trykker på navnet til brukeren kommer jeg til deres profil på en måte, og der får jeg bare skrevet innlegg. Noen som kan forklare meg inn med teskje hvordan man gjør? Kan det være fordi jeg er på mobil eller iPad?

Får du ikke opp sånn når du trykker på navnet?

FC2E1B6C-C486-4B6C-8143-A68A58E15556.png


Edit: ser nå at jeg var for treg :happy: Du har allerede fått svar :)
 
Back
Topp