Informasjon om skjult gruppe!!

Evita

Elsker forumet
Hei alle Augustdamer! :)

Jeg har hatt en samtale med Forumansvarli Tamara og vi er egentlig enige på å vente med å lage skjult gruppe.
Tamara sier at, de fleste vil lage skjult gruppe så fort som mulig, og siden brukerene bestemmer har hun da tillat dette.
Det hun da ser er at de med tidlig termin holder seg på skjult, den åpne termingruppen dør fort ut og de med termin seint i mnd forsvinner litt og får ingen tilhørighet.

Så om vi venter litt så kanskje vi blir en større termingruppe om vi inkluderer alle fra starten av?
Det er jo egentlig ikke så lenge igjen til vi fyller opp de siste dagene i terminlisten.

Jeg har ikke dårlig tid ihvertfall ;)

Hva sier dere?

Last edited:
I det andre termin (nå barselforumet) jeg hører til er det så å si ingenting som skjer på det skjulte og alt (nå ikke så veldig mye desverre) skjer i det åpne ;)
Det er ikke så veldig mye som behøver å diskuteres privat. Om noen vil legge ut bilder evnt, eller ønsker å snakke om litt mer sensitiv/privat info. Men ellers er det veldig greit å diskutere åpent synes jeg, så kan andre som finner forumet etter noen mnd også lettere bli kjent med oss ;)

Det haster ikke for meg med lukket forum m.a.o ;)

Back
Topp