panterinnen
Gift med forumet
Hei alle sammen [:D][:D]
Da er informasjonen her.
Treffet blir Torsdag 20 oktober klokken 1400 på OnkelDonald kafè i Oslo.
Kafèen ligger rett ved karls johans gate. Like ved universitetet så vidt jeg forsto.
Det er en av sidegatene på venstre side.Veien heter Universitetsgata og det skulle være lett å få øye på den.
Kafèen hadde god plass til barnevogner og slik så dette var ikke noe problem.
Noen som sa at det var dyre priser der men det kommer veldig an på hva man skal ha.
Jeg syntes de var ganske vanlige egentlig. Sånn 30 kr for forskjellige kaffesorter og rundt 100 lappen for mat.
Her er de som har meldt seg på og som har sagt at de kommer:
lille_blomst
panterinnen
lille_snodig
nettemor
millemax
beta
hege23
monicabebe(etter1700),
bast
mamma84
miss85
madde3
Dette blir kjempegøy jenter. Dere som vil ha mobilnr mitt og få mer informasjon kan bare sende PM til meg [:)]
Håper da altså at alle dere som har meldt dere på kommer.
Og det er fortsatt ikke for sent å bli med altså.. Om du så bestemmer deg 2 min på 1400 til Torsag [:D][:D]
Da er informasjonen her.
Treffet blir Torsdag 20 oktober klokken 1400 på OnkelDonald kafè i Oslo.
Kafèen ligger rett ved karls johans gate. Like ved universitetet så vidt jeg forsto.
Det er en av sidegatene på venstre side.Veien heter Universitetsgata og det skulle være lett å få øye på den.
Kafèen hadde god plass til barnevogner og slik så dette var ikke noe problem.
Noen som sa at det var dyre priser der men det kommer veldig an på hva man skal ha.
Jeg syntes de var ganske vanlige egentlig. Sånn 30 kr for forskjellige kaffesorter og rundt 100 lappen for mat.
Her er de som har meldt seg på og som har sagt at de kommer:
lille_blomst
panterinnen
lille_snodig
nettemor
millemax
beta
hege23
monicabebe(etter1700),
bast
mamma84
miss85
madde3
Dette blir kjempegøy jenter. Dere som vil ha mobilnr mitt og få mer informasjon kan bare sende PM til meg [:)]
Håper da altså at alle dere som har meldt dere på kommer.
Og det er fortsatt ikke for sent å bli med altså.. Om du så bestemmer deg 2 min på 1400 til Torsag [:D][:D]