Informasjon om Oslotreffet!

panterinnen

Gift med forumet
Hei alle sammen [:D][:D]

Da er informasjonen her.

Treffet blir Torsdag 20 oktober klokken 1400 på OnkelDonald kafè i Oslo.

Kafèen ligger rett ved karls johans gate. Like ved universitetet så vidt jeg forsto.
Det er en av sidegatene på venstre side.Veien heter Universitetsgata og det skulle være lett å få øye på den.
Kafèen hadde god plass til barnevogner og slik så dette var ikke noe problem.
Noen som sa at det var dyre priser der men det kommer veldig an på hva man skal ha.
Jeg syntes de var ganske vanlige egentlig. Sånn 30 kr for forskjellige kaffesorter og rundt 100 lappen for mat.

Her er de som har meldt seg på og som har sagt at de kommer:

lille_blomst
panterinnen
lille_snodig
nettemor
millemax
beta
hege23
monicabebe(etter1700),
bast
mamma84
miss85
madde3

Dette blir kjempegøy jenter. Dere som vil ha mobilnr mitt og få mer informasjon kan bare sende PM til meg [:)]

Håper da altså at alle dere som har meldt dere på kommer.
Og det er fortsatt ikke for sent å bli med altså.. Om du så bestemmer deg 2 min på 1400 til Torsag [:D][:D]

jeg kan komme etter legetimen i 3 halv 4 tiden...

kjempefint det louis [:)] vi er der jo fortsatt da...

Håper dere fortsatt er der etter 17.oo da, for jeg rekker ikke komme før det. Håper dere tar dere godt av meg etter at dere har blitt kjent alle sammen i flere timer innen jeg kommer...gruer meg litt til det...Er ikke veldig sjenert, så det går vel.

Gleder meg til å se dere..

Ikke gå før etter 17.00 da dere!!!

Jeg har kjempelyst å være med, men det blir nok alt for langt å reise...

Vi skal vente på deg vi monicabebe, gruer meg litt jeg også, men gleder meg til å møte dere også[:)]

Det blir koselig da[:)]

Hmmm så dumt du bor så langt unna da Therese, ville jo vært koselig å ha deg med[:)]

Dere må ta bile av alle som er der og legge ut det sammen med referat!!!
Skulle så veldig gjerne møte dere alle! Kan ikke vi lage et lite tønsbergtreff i romjula???

Jo det var en lur ide, da er jo du sørpå også[:)]

Skal ta med fotoapparat til oslo jeg og ta noen bilder så kan du få se da vettu[:)]

jeg foreslo det jo beta så måtte nesten få ordnet dette her også [:D]

åååååååå som jeg glede meg til å komme ut av huset og gjøre noe virkelig moro [:D][:D][:D]

bare ett spørsmål.. alle dere som har sagt at dere skal kommer vel??? jeg blir ikke sittende der alene???

Neida, du blir ikke der alene, jeg kommer vertfall[:)]

seff bast får du lov til å komme.. hehe.. du er jo søt da [:)]
synd å høre at du fortsatt er syk emilies mamma.. god bedring iallefall og flere treff blir det nok [;)]

jeg gir fra meg sikkert svar i morgen....
skal egenklig holde senga en stund for mulig truende svangerskapsforgiftning, men de prøvene jeg tok på fredag var bra, så jeg kommer om formen er grei.

er det vanskelig og finne fram til onkel donald?
er det reservert bord?

hehe, kjedelig og komme dit og bli sittende der fordi man ikke vet hvem man skal møte[:D]

Jenter dere bor for langt unna og på feil kant av landet. Kos dere masse på treffet og la oss andre høre hvordan dere hadde det.[:D][:D][:D]

Har kjempe lyst, men det passer liksom ikke akkurat nå [8|]

Håper dere alle koser dere masse masse, å fortell etterpå hvorda det var.
Jeg er med neste gang [;)]

Kos dere

Klem fra kathrine

de vet at vi kommer ja.. og var ikke vanskelig å finne fram... trengte visst ikke å reservere bord siden det var garantert at det var plass til oss... hehe... jaja, vi får vel se [:)] men de har visst ganske mange rom og slik der så det skulle ikke være noe problem sa hun...

Hei!
jeg er veldig lei meg for å måtte si dette men jeg kan nok ikke komme på torsdag .. jeg vil veldig gjerne, men samboeren skal på sykehuset å operere den dagen (ikke noe alvorlig!), men jeg må nesten være der da .. hadde håper det hadde blitt en annen dag men den gang ei!
Jeg VIL veldig gjerne være med neste gang, så jeg håper det blir noen neste gang ??
Jeg er veldig lei meg jenter ..

Jeg kommer etter jobben kl 17.00 som sagt.

Er med på Tønsbergtreff i jula også, for da skal jeg sikkert dit!! Vet jo at det er en del vestfoldinger her inne. Det hadde vært moro da Pastella!!!

Vi må snakkes nærmere om dette!

Hmmm Tønsbergtreff i jula, det vil jeg også[:D]

Vi må avtale det altså. hadde jo vært skikkelig moro med et møte i Norges eldste by!!!

Back
Topp