Informasjon om nytt forum

Jeg synes det har vært overraskende greit å bli kjent med det  nye forumet, selv etter en dag. Jeg synes også "quotinga" er oversiktlig, og ser klart skille mellom de, innlegga, og signaturen. Jeg liker layouten på forumet, og siden jeg har mini-pc, blir jeg heller ikke "plaget" av reklamen som hopper på siden, siden jeg må scrolle meg bort for å se den. emoticon  
Det er mye annet jeg kan si som jeg er fornøyd med, og det er et par ting jeg ønker skal bli bedre (mye regner jeg med er på plass i løpet av neste uke).
Som flere andre her, ønsker jeg at
Du er her: > Forum > Generell diskusjon > Generelt > Informasjon om nytt forum
også kan stå nederst på siden, siden jeg irriterer meg over det hver eneste gang jeg skal ut av en tråd..
Også synes jeg at smileyene bør bli litt mer ryddig og oversiktlig, men det kan jo tenkes allerede er bestemt, og på plass når hele overføringen er ferdig. :)
Også håper jeg også at jeg får riktig dato på når jeg ble medlem når overføringen er ferdig, for der har jeg mistet noen år, gett! :p 

Fridasinmamma skrev:
Vil man ikke kunne få se hvem som er inne i det aktuelle trådene? Og hvor mange som faktisk har vært inne og lest.. men ikke svart?

Quoter meg selv... i håp om å få svar...

Hvis dere hadde fjernet, evt endret plassering på boblen med "stikkord" så hadde dere fått en normal bredde på forumet.. Er det virkelig SÅ viktig med den stikkordsboblen at vi som brukere skal miste 1/5 av skjermbildet?

Fridasinmamma skrev:
Fridasinmamma skrev:
Vil man ikke kunne få se hvem som er inne i det aktuelle trådene? Og hvor mange som faktisk har vært inne og lest.. men ikke svart?

Quoter meg selv... i håp om å få svar...

Dette står på tilbakemeldingslisten...

Savner fortsatt de 27.000 innleggene mine, de skulle komme på plass i løpet av dagen igår... Tar det lang tid og eller?

Vet ikke om det er blitt spurt om før for jeg orker rett å slett ikke lese her inne lenger...helt grusomt, liker absolutt ikke dette nye forumet!!!
Men; er det NOEN som helst sjans for at det blir forandret tilbake til slik det var?
Dette er noe av det dårligste jeg har sett! VELDIG synd for det kan ende med at jeg ikke gidder inn her i det hele tatt!!

Håper forumet blir like bredt som det var før! Hvorfor endret dere det egl?emoticon

Var veldig fornøyd med det gamle oppsettet. Etter kort tid her inne kommer migrenen, og jeg må skru av pc og ta hensyn til det resten av dagen.. All reklamen og oppsettet ellers trigger migrenen min veldig, syns det er synd om det nye oppsettet får folk til å forlate babyverden. 

Syns også at plassen er dårlig utnyttet, men det er en annen sak... Vant til utseendet kan jeg sikkert bli etterhvert, men det hjelper lite når migrenen kommer.. emoticon

Sign mange over her! Dette synes jeg var rotete og elendige greier :/
Blir veldig sliten av å ha sånne reklamer som beveger seg i synsvinkelen samtidig som man skal lese/skrive innlegg!! :(
Håper virkelig dere hører på brukerne her inne og kanskje det går an å få til en mellomting mellom dette og det gamle hvis det absolutt skal oppgraderes!!
Jeg ble veldig skuffet når jeg så denne siden. Frister desverre ikke å bruke forumet i like stort omfang lenger :/

Syns det er merkelig at dere skifter forum midt i påsken, slik at vi må  vente nesten 1 uke på at ting skal bli fikset!

Hadde vært flott hvis dere hadde fjernet den stikkordsboksen og latt forumsiden få den plassen!

Har mini-pc, så slipper heldigvis å se reklamen, men hadde vært flott hvis forumet kunne dekket hele den lille skjermen min!

Pijah skrev:
Savner fortsatt de 27.000 innleggene mine, de skulle komme på plass i løpet av dagen igår... Tar det lang tid og eller?

Innleggene vil komme når all data er overført. Det er snakk om flere millioner med innlegg, og det kan ta mer enn et døgn... I verstefall kan det ta hele påsken.

~Frøken Lykkelig~ skrev:
Vet ikke om det er blitt spurt om før for jeg orker rett å slett ikke lese her inne lenger...helt grusomt, liker absolutt ikke dette nye forumet!!!
Men; er det NOEN som helst sjans for at det blir forandret tilbake til slik det var?
Dette er noe av det dårligste jeg har sett! VELDIG synd for det kan ende med at jeg ikke gidder inn her i det hele tatt!!

Nei, det er ingen sjanse for at vi går tilbake til det gamle forumet. Dette har kommet for å bli.

Kattepus84 skrev:
Dette var desverre veldig tungvindt å bruke....

Da tenker jeg ikke bare på at jeg er vandt med det gammle, men i forhold til forum generelt så var dette dårlige greier...Sorry to say!

ENIG! Eg kjem til å slutte å bruke forumet hvis det skal bli sånn permanent, det var jo så enkelt og greit før!...

lumina og Erik skrev:
Kan iallefall komme med noen forslag tilbakemeldinger på hvordan jeg synes det er - foreløpig..

*Jeg liker at det ikke popper opp nytt vindu for å svare. Men litt dumt at man ikke kan bla frem og tilbake i tråden mens man svarer da, for da forsvant det jeg hadde skrevet..

*Jeg liker også at hovedinnlegget er øverst på hver side. Men hovedinnlegget kunne gjerne vært markert litt sterkere enn svarene i tråden..

*Fargene glir litt over i hverandre. Lys blå og hvitt, vanskelig å sortere. Quotede innlegg kunne gjerne være markert i en annen farge, eller med sterkere ramme rundt?

*Skulle gjerne sett at teksten var bredere.. Slik som det er nå er det jo bare en tynn "forum-tarm" ..

*Jeg er lat, og liker ikke å måtte trykke FØRST på 2011, SÅ på Mars 2011.. gjelder også andre underforum..

*Savner en "svar"-knapp nederst på siden også..

*Savner også at man kan navigere tilbake til forum nederst, ikke bare øverst.
Altså dette: Du er her: > Forum > Generell diskusjon > Generelt 

Denne e eg heilt enig meg
+ smilyane må tebake på siå av boksen me skrive i
+ at funksjonen der me kan trykka oss inn der me va komt t sist me va inne i ein tråd må tebake

Prikken skrev:
Pijah skrev:

Innleggene vil komme når all data er overført. Det er snakk om flere millioner med innlegg, og det kan ta mer enn et døgn... I verstefall kan det ta hele påsken.

Det er helt i orden. Bare lurte siden det sto i løpet av dagen i hi. :) Ingen hast, sånn egentlig. Liker forresten at svar-ruten har blitt større og, usannsynlig mye lettere å navigere inni ruten med touchtelefon. ;)

hissigproppen skrev:
Likte at forumet var hele bredden av skjermen jeg. Nå blir det jo like ille som DinBaby og Bim.

Og ikke like enkelt å komme inn på, siden URL'en til forumet er endret.

dette er noe drit.. like bredden på det gamle forumet ja,helt enig. ikke dette reklame dritet.

Kan dere også fikse det slik at alle emner med nye innlegg er uthevede, og de som er lest ikke er uthevet? Slik at man ser hvilken tråd man trenger å se i.

Går det også å fikse slik at topp-trådene kommer tilbake på topp?

Oversiktligheten hadde i så fall blitt mye bedre!

Grusomt irriterende med de hoppende reklamene på høyre side, men ellers ser det ganske greit ut. Jobber litt med å finne frem å venne meg til hvor alt er så man kommer vel med flere tilbakemeldinger etterhvert.

Gratulerer med nytt forum. Med tid og litt tålmodighet er jeg sikker på at vi blir like glad i dette forumet, som det gamle. Et nytt layout har aldri tatt livet av noen :P
 Håper det kommer mulighet for å navigere seg tilbake til forumet nederst i trådene, det er det eneste som virkelig "mangler" her :)

alt folk noengang har bedt om på bv er en "liker knapp"

så får vi all den driten her.. men fortsatt ingen "liker knapp" ....

er ikke mye imponert.. flyttet fra kvinneguiden.no til bv da de forandret forum.. nå har vi et forum på lik linje med kvinneguiden.. så nå kan jeg like gjerne gå tilbake dit...

tror det er flertall som er skuffet og vil flytte herfra enn de som er positivt overrasket og faktisk blir her...

synd.. men nå har jo alle moddene fått klar beskjed om at brukerene ikke liker det.. velger de å beholde oppsettet er jo det greit nok.. da satser de vel heller på nye brukere enn oss som faktisk pleide å trives her.

det finnes utallige forumoppsett som er mye bedre enn dette, det vet jeg godt fordi jeg har jobbet med det selv. men om man tenker kun at det skal være billig (noe bv tvilsomt trenger å fokusere på med all denne reklamen), så blir det ofte til noe kjipe greier...

Back
Topp