Informasjon om nytt forum

x1xamund@sandviks.com

Andre møte med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
Det er i dag lansert et nytt forum. Ser av diskusjonene som går at flere synes det er litt tregt, og at de mangler en del av sine innlegg, samt at de ikke har rett status.
Dette kommer til å endre seg i løpet av dagen, da vi fremdeles legger over innlegg fra det gamle forumet til det nye.
Kort sagt vil statusen til brukere falle på plass etterhvert, og forumet vil bli raskere i bruk når flyttejobben er ferdig.

Håper dette ikke skaper altfor store problemer for dere!

Må jeg laste opp igjen avatarbildet,eller vil det også komme i løpet av dagen?

Dette var desverre veldig tungvindt å bruke....

Da tenker jeg ikke bare på at jeg er vandt med det gammle, men i forhold til forum generelt så var dette dårlige greier...Sorry to say!

Får ikke angrefunksjonen til å virke,så jeg dobbeltpostet - og får det ikke bort.

Hvor er innboksen?

MICAmor skrev:
Må jeg laste opp igjen avatarbildet,eller vil det også komme i løpet av dagen?

Ja det vil komme på plass etterhvert :-)

Desemberskatt2011 skrev:
Kattepus84 skrev:
Dette var desverre veldig tungvindt å bruke....

Da tenker jeg ikke bare på at jeg er vandt med det gammle, men i forhold til forum generelt så var dette dårlige greier...Sorry to say!

Må desverre signere denne..

Synes det er ufattelig uoversiktlig! Beklager! Om det kommer en del ting inn fra det gamle forumet, så kanskje.. For eksempel ser vi jo ikke hvilke tråder som er nye/har nye svar, hvem som er pålogget, det var bedre når underforumene viste, man ser ikke hva som er avstemming (jeg måtte skrive AVSTEMMING i emnet).. Ja, dette er bare litt av det som må endres etter min mening.. Håper dere kan møte oss på halvveien så vi alle blir fornøyde..

Veldig enig med dere begge!!

Dumt å bare gjøre ting tungvindt for forumbrukerene...

Men håper dette er ting som skal komme på plass etter hvert...

Supert med en slik oppdatering midt i påsken da :O

Kommer smilyene på siden tilbake?

Fargene?(de som er nå er jo stygge)

Blir ting bedre når alle oppdateringer er ferdig?

Driter i at det går tregt å sånn,det har det jo uansett gjort en evighet :P

Er det at det er så sykt uoversiktelig og vanskelig å finne frem som er kjempe irriterende..

Greit med oppdateringer da,men burde jo bli til det bedre ikke til noe dårligere..

Kommer det til å bli endringer i tittellinjen? Utrolig kjedelig å ha 2-3 favoritter lagret som "rom"........

Tanketrollet skrev:
Kommer det til å bli endringer i tittellinjen? Utrolig kjedelig å ha 2-3 favoritter lagret som "rom"........

Fra onsdag kan du abonere på ulike tråder. De vil du får vist på framsiden av Min side.

amund@sandviks.com skrev:
Stinius skrev:
Hvor er innboksen?

Den er inne på Min side. Ligger midt på siden.

men hvor er meldingene man hadde lagret i innboksen???????

Og hvordan endrer man signaturen sin? :)

og hva med de gamle innleggene???

På det gamle forumoppsettet når man trykket på linker så ble de åpnet i ett nytt vindu/fane.
På dette oppsettet så blir man manøvrert vekk fra bv, er dette noe som blir fikset i løpet av dagen?
Ja, jeg vet man kan høyreklikke på linken, men må bare spørre uansett.

Meldinger som har ligget i innboksen, vil komme tilbake etter at overføringen er ferdig.

Kan man ikkje bruke gammle forumet lenger?

Så er dette som gjelder no da,for eg finner ikkje min innlegg her.

Så alle mine innlegg og alt er borte no da og ser at eg står som ny medlem enda eg har vært er en veldig god stund,vil det fikses eller ikkje.

Hvorfor gjøre om på foumet når det fungerte heilt topp som det var? Liker ikkje dette nye forumet, blir kanskje til at eg ikkje kommer innom så ofte lenger...

Jeg har egentlig bare lyst til å sette meg ned å grine... dette var skikkelig tragiske greier.

Det gamle forumet var RENT. Her er det reklame over, reklame på siden, ting i hytt og gevær. Selve forumet TRYKKT ned og inn på siden så det bare tar "halve" siden. Uoversiktelig og grusomt. Det blir dårlig med aktivitet fremover fra meg. Babyverden var så mye bedre enn alle andre forumet pga oversiktelighet... nå er det dårligere enn noe jeg har vært borti. Med mine konsentrasjonsproblemer kan jeg bare glemme å sitte her lange kvelder.. blir sliten bare av å se på siden.

Back
Topp