Info vedr. skjult gruppe!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 3000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i lag finne et navn, deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig.

I lag med mange av dere som tilhører termingruppene har vi nå utarbeidet disse kriteriene:
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.
 
Hvor kan vi se hvor mange innlegg gruppen har? Syns ikke det fra app?
 
Hei Frosken.

Det ligger ute på forsiden til 2015.

Dere har ca 890 innlegg.

Jeg anbefaller på det sterkeste at dere venter med å få skjult gruppe til alle som har termin i juni har funnet ut at de er gravide. På den måten får alle være med å bestemme navn og tilgangsansvarlig :)
 
Hei Frosken.

Det ligger ute på forsiden til 2015.

Dere har ca 890 innlegg.

Jeg anbefaller på det sterkeste at dere venter med å få skjult gruppe til alle som har termin i juni har funnet ut at de er gravide. På den måten får alle være med å bestemme navn og tilgangsansvarlig :)

Helt enig! Vente til alle med termin i juni har rukket å komme inn :)
 
Så spennende.. litt tid til nå så kan vi begynne å planlegge den skjulte gruppa vår! :D
 
Oi, vi er noen "tåtekvenner" :p (dialektord :p)
 
Hei :)Er litt ny på dette.. Når vil termingruppen bli en skjult gruppe? Jeg hadde egentlig bestemt meg for å holde meg litt i bakgrunnen her inne til jeg var kommet litt lengere ut i svangerskapet, men nå blir jeg jo redd jeg ikke kommer med i det skjulte gruppen pga. lite aktivitet xsmile8
 
Hei :)Er litt ny på dette.. Når vil termingruppen bli en skjult gruppe? Jeg hadde egentlig bestemt meg for å holde meg litt i bakgrunnen her inne til jeg var kommet litt lengere ut i svangerskapet, men nå blir jeg jo redd jeg ikke kommer med i det skjulte gruppen pga. lite aktivitet xsmile8

Jeg lager en skjult gruppe til dere når dere ber om dette. Da vil dere få to, en åpen og en lukket :)

Fyller du kriteriene så får du være med ;)
 
Har dere tenkt noe mere på å få skjult gruppe?

Som tankedrøm sier. Så er vi i gang med avstemming. Den stenger mandag kl 11

Vi har også laget en tråd med tilgangsansvarlig å forløping er det ingen andre en meg som har meldt seg. Men holder det åpent til navnet er bestemt.

Avstemming av navn
 
Ser at reglene sier at man må ha vært medlem i over en mnd. Er dette uten unntak? Meldte meg inn rett etter at jeg fikk vite at jeg var gravid for en uke siden....
 
Ser at reglene sier at man må ha vært medlem i over en mnd. Er dette uten unntak? Meldte meg inn rett etter at jeg fikk vite at jeg var gravid for en uke siden....

Alle med termin i slutten av juni har vel ikke rukket å komme seg inn her ennå, så den blir vel ikke åpnet med engang :)
 
Ser at reglene sier at man må ha vært medlem i over en mnd. Er dette uten unntak? Meldte meg inn rett etter at jeg fikk vite at jeg var gravid for en uke siden....
Dette betyr at man må ha vært medlem av BV i minimum 1 mnd, ikke nødvendigvis terminforumet :)
 
Back
Topp