Influensavaksine

En tråd i 'Juni 2021' startet av Hello, 29 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. MorenTilTo Glad i forumet JuniJubel2021

Haha, bananas :hilarious: Jeg fortalte bare fakta og svarte på artikkelen du linket til :) Ha en fin dag :)

• Liker Liker x 1
  2. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Jeg skal ta vaksinen i dag :) Dere som har tatt den, hvordan reagerte dere? Ubehag? Ingen verdens ubehag? :happy:

• Liker Liker x 1
  3. Småsnakk Forelsket i forumet JuniJubel2021 *Aprilbaby 2018*

Kjente stikket liksom, og var litt øm i skulderen, ein dag eller to. Elles ingenting. Er jo nokon som får litt feber eller føler seg urven eit par dagar etterpå

• Liker Liker x 1
    • Enig Enig x 1
  4. Irms91 Forelsket i forumet JuniJubel2021

Tok den også i dag :) kjente nesten ikke stikket en gang :hilarious: ingen forskjell på almenntilstanden :)

5. Hello Elsker forumet JuniJubel2021

Samme her :D:D

6. Larsi Flørter med forumet JuniJubel2021

Skulle ta men ble for sein, så får vell se på nyåret. Tok den ikke forrige svangerskap da jeg glemte det helt? Men gikk heldigvis greit :)

7. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Hva mener du for sein? Her er legekontoret tom men fikk kjøpt på ett apotek, måtte riktignok ringe og spørre om de hadde inne for det nærmeste apoteket var tom. Tok den i dag :happy:

8. Larsi Flørter med forumet JuniJubel2021

Altså det var tomt da, så måtte komme på nyåret..:wtf:

9. Paeonia Glad i forumet Himmelbarn JuniJubel2021

Ja okei, om de er tom er det ikke så mye å gjøre med det nei. Men du kan selv sjekke med alle apotek i nærheten om du ikke har gjort det alt. Har de inne en plass kan du få resept og ta ut der, og få satt hos legen. :)

10. Reana Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Juligull2021 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Har tatt, fikk den gjennom jobb og tok den før jeg visste jeg var gravid. Jobber på sykehus.

11. Dahlia Gift med forumet JuniJubel2021 Sensommerbarna 2019

Jeg tok den 9/12. Har hatt skikkelig øm arm og lette influensasymptomer i etterkant, sannsynligvis en reaksjon på vaksinen. Og takk Gud - tar heller et par dager med lett reaksjon fremfor ordentlig influensa. :)

• Enig Enig x 1
  12. Kaffikoppen Forelsket i forumet JuniJubel2021

Tok den fredag, det gikk helt fint, merker ingenting enda i hvert fall.

13. heihå Blir kjent med forumet JuniJubel2021

Jeg tok i uke 13, da var det fortsatt november :) Fikk ingen bivirkninger, bare litt støl arm.

14. VK3112 Andre møte med forumet

Tok den i oktober :)

15. VK3112 Andre møte med forumet

Så skummelt - har du link til forskningen?

16. Jozo Elsker forumet JuniJubel2021 ❤ Juliskattene 2018 ❤

Endelig fått somlet meg til å bestilt den og tatt den i dag :hilarious:

• Liker Liker x 2

Del denne siden