Influensavaksine

Tok den idag, kostet litt over 300kr, rart at prisen er så forskjellig :wacky:
Men greit å få tatt den, jobber i barnehage så risken er jo ganske stor ifh til smitte:p
 
Tok den idag, kostet litt over 300kr, rart at prisen er så forskjellig :wacky:
Men greit å få tatt den, jobber i barnehage så risken er jo ganske stor ifh til smitte:p

Det var dyrt! Her fikk jeg melding fra legekontoret om at det kostet 265,- hvis man ikke var i risikogruppen og 165,- hvis man var i risikogruppen. Men jeg betalte av en eller annen grunn bare 109,-
 
Det var dyrt! Her fikk jeg melding fra legekontoret om at det kostet 265,- hvis man ikke var i risikogruppen og 165,- hvis man var i risikogruppen. Men jeg betalte av en eller annen grunn bare 109,-
Mulig jeg betalte for noe mer enn bare vaksinen da, men vet ikke hva det skulle ha vært:eek:
For ja jeg reagerte på prisen :hungry:
 
Tok den idag, kostet litt over 300kr, rart at prisen er så forskjellig :wacky:
Men greit å få tatt den, jobber i barnehage så risken er jo ganske stor ifh til smitte:p
Fått beskjed om at eg skal betale 300kr for den :)
 
Jeg tok den på fredag, 150 kr på helsestasjonen her hvor jeg bor. Har sett at prisen varierer fra helsestasjon til lege til apotek (dyrest). :)
 
Betalte 150,- på legekontor, men satt på laboratoriet. Spesifiserte at jeg er gravid og dermed i risikogruppe. På legekontor og helsestasjon skal vi kun betale for selve vaksinen. Private klinikker og apotekene tar høyere pris.
 
Dem hadde på helsestasjonen hvertfall
De har lov til å stikke, men mener at det må være en lege i nærheten i tilfelle man får en allergisk reaksjon. Er iallefall slik her. Vi får på jobben men har ikke lov til å vaksinere pasienter eller ansatte utenom de dagene det er legevisitt på hjemmet. Selv om vi har adrenalin tilgjengelig.
 
De har lov til å stikke, men mener at det må være en lege i nærheten i tilfelle man får en allergisk reaksjon. Er iallefall slik her. Vi får på jobben men har ikke lov til å vaksinere pasienter eller ansatte utenom de dagene det er legevisitt på hjemmet. Selv om vi har adrenalin tilgjengelig.
Det høres fornuftig ut.
 
Back
Topp