Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det må være den dyreste hittilTok den idag, kostet litt over 300kr, rart at prisen er så forskjellig
Men greit å få tatt den, jobber i barnehage så risken er jo ganske stor ifh til smitte
Tok den idag, kostet litt over 300kr, rart at prisen er så forskjellig
Men greit å få tatt den, jobber i barnehage så risken er jo ganske stor ifh til smitte
Mulig jeg betalte for noe mer enn bare vaksinen da, men vet ikke hva det skulle ha værtDet var dyrt! Her fikk jeg melding fra legekontoret om at det kostet 265,- hvis man ikke var i risikogruppen og 165,- hvis man var i risikogruppen. Men jeg betalte av en eller annen grunn bare 109,-
Ja reagerte på prisen når jeg skulle betale, men betaler jo selvfølgelig bare såDet må være den dyreste hittil
Fått beskjed om at eg skal betale 300kr for denTok den idag, kostet litt over 300kr, rart at prisen er så forskjellig
Tror ikke du kan ta den hos jordmor, men trenger ikke legetime for å ta den, det er de som tar blodprøver som setter den Tror også noen Apotek kan sette denNoen som vet om man kan ta den hos jordmor eller må man til legen?
Tror ikke du kan ta den hos jordmor, men trenger ikke legetime for å ta den, det er de som tar blodprøver som setter den Tror også noen Apotek kan sette den
De har lov til å stikke, men mener at det må være en lege i nærheten i tilfelle man får en allergisk reaksjon. Er iallefall slik her. Vi får på jobben men har ikke lov til å vaksinere pasienter eller ansatte utenom de dagene det er legevisitt på hjemmet. Selv om vi har adrenalin tilgjengelig.Dem hadde på helsestasjonen hvertfall
Det høres fornuftig ut.De har lov til å stikke, men mener at det må være en lege i nærheten i tilfelle man får en allergisk reaksjon. Er iallefall slik her. Vi får på jobben men har ikke lov til å vaksinere pasienter eller ansatte utenom de dagene det er legevisitt på hjemmet. Selv om vi har adrenalin tilgjengelig.
Er som sagt ikke sikker på om det gjelder alle steder, men det gjør det hos oss.Det høres fornuftig ut.