Influensavaksine

Spent.no

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei. Noen her som skal ta influensavaksine? Hva koster det? Er så usikker på om jeg skal ta den.
 
Jeg kommer nok til å ta den. Jeg vet ikke hva den koster, har ikke sjekket dette siden vi får den gratis på jobb om vi ønsker det.
 
Har tatt. Tok på fredag, men vi får den gratis på jobb, så kan ikke hjelpe med prisen dessverre.
 
Trur ikke jeg må på legekontoret å ta den. Trur jeg tar den, ettersom immunforsvaret mitt er dårligere pga stoffskifte. Vil ikke risikere at noe skal skje med den lille:)
 
Tok den ikke ved forrige graviditet, ble ikke nevnt av legen en gang. Tviler på at jeg tar den denne gangen, hvis ikke legen insisterer.
 
Tenkte jeg skulle ta den siden gravide er anbefalt å ta den [emoji4] må sjekke med helsestasjonen her også om det er gratis!
 
Er du sikker?? For da skal jeg jammen meg spørre om den når jeg skal dit på kontroll [emoji1]
Når skal du på kontroll da? For helsestasjonene pleier ofte ha spesifikke dager i noen få uker på denne tiden der de vaksinerer folk i risikogruppene, det er vanligvis ikke sånn at de har influensavaksiner liggende hele tiden.
 
Når skal du på kontroll da? For helsestasjonene pleier ofte ha spesifikke dager i noen få uker på denne tiden der de vaksinerer folk i risikogruppene, det er vanligvis ikke sånn at de har influensavaksiner liggende hele tiden.
Skal ikke til jordmor før 15.12 jeg, så da er det sikkert altfor seint [emoji28] men men, kanskje kjipt å ta den rett før jul uansett, om man skulle reagerere på den[emoji85]
 
Er du sikker?? For da skal jeg jammen meg spørre om den når jeg skal dit på kontroll [emoji1]
Jeg jobber på helsestasjon, og i allefall her i kommunen får gravide den gratis .. all helse hjelp skal være gratis i svangerskapet, der av også vaksinen som er anbefalt. Men kam være andre kommuner gjør det anderledrs :)
 
Skal ikke til jordmor før 15.12 jeg, så da er det sikkert altfor seint [emoji28] men men, kanskje kjipt å ta den rett før jul uansett, om man skulle reagerere på den[emoji85]

I fjor var det utbrudd av influensa helt utti mai. Så absolutt ikke for sent, men om de har igjen vaksiner er en annen sak.
 
Jeg er veldig usikker, vil høre med jordmor og lege først trur jeg, men anbefaler de det så tar jeg nok den. men vet den er gratis på helsestasjonen her også, hos legen koster den litt over 200.
 
Back
Topp