Nei, det får du nok ikke. Vent til du er bedre.Jeg skal egentlig ta den i morgen, men tror ikke jeg får lov så pottetett og forkjøla jeg er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det får du nok ikke. Vent til du er bedre.Jeg skal egentlig ta den i morgen, men tror ikke jeg får lov så pottetett og forkjøla jeg er
Jeg har fått anbefalt den av fastlegen min, men er skeptisk pga bivirkninger. Er også skeptisk siden jeg deler blodbane med fosteret og at det dermed får "voksendose". Fastlegen min fortalte at det ikke er levende virus som sprøytes inn (som er vanlig ved andre vaksiner), men at det er et stoff som går på immunsystemet.
Tok den altså ikke i går, og er fortsatt litt i tenkeboksen på om jeg skal ta den på neste sv.skapskontroll.
Bra du forklarer!Det du sier her er bare SÅ feil. Det er ALLTID et svekket eller helt ødelagt virus/bakterie, uannsett vaksine. Ikke en frisk, levende en. Da hadde du blitt syk. Vaksinen er som sagt et ødelagt virus eller en bakterie som blir tilført kroppen din, og dette fører igjen til at kroppen din danner antistoffer mot det spesifikke viruset/bakterien samt at de hvite blodcellene blir «aktivert». Dette er tilfellet med alle vaksiner.
Det er ikke farlig verken for deg eller barnet pga vaksinen. Det som er farlig er om du dropper det. Det er naivt å tro at du er fornuftig dersom du lar være å ta den.
Takk for tipsJeg anbefaler deg å ikke søke svar om bivirkninger på et forum! Det er kun kvalifisert helsepersonell som bør uttale seg om det og ikke en masse bekymra forumsdamerDa får man fort feilinformasjon og subjektive opplevelser og forestillinger som ikke alltid stemmer! Bare et tips!
men jeg har tatt den og merket ingenting!
Jeg leste den også. Veldig bra!En artikkel om influensavaksinen for gravide dukket opp i Bergens lokalavis i dag, og føler den er veldig relevant herJeg var i tvil om jeg skulle ta den, men så leste jeg artikkelen, og nå tenker jeg å ta den
Her er den:
https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/wypro/-Gravide--se-opp-for-fake-news
Nå er jeg iallefall glad jeg har tatt denEn artikkel om influensavaksinen for gravide dukket opp i Bergens lokalavis i dag, og føler den er veldig relevant herJeg var i tvil om jeg skulle ta den, men så leste jeg artikkelen, og nå tenker jeg å ta den
Her er den:
https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/wypro/-Gravide--se-opp-for-fake-news