Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt sterkt fraråda og ta den av både jm og lege, så jeg skal ikke ta den Ingen som heller med sikkerhet kan fortelle meg om vesla tåler vaksina eller ikke, eller om hu vil få senskader av den. Litt for mye på spill for min del, og siden jeg heller ikke er noen risikogruppe eller utsatt for store smittefare, så ser jeg heller ikke behovet. Alt som ikke er i det nasjonale vaksinasjonsprogrammet sier jeg nei takk til.
Det er nok like individuelt som alt anna tror jeg Jeg er så og si aldri sjuk Hadde jeg slitt mye med sykdom, så hadde jeg nok vurdert den. Men med min nærmest ikke eksisterende sykdomshistorie ser jeg ingen grunn til detDet var merkelig at de fraråder deg det,når alle andre leger og jordmødre anbefaler det. Når du er gravid,så er du jo på en måte i en risikogruppe. Men du bestemmer jo selvfølgelig selv
Jeg tok den med sterk anbefaling fra jordmor,og da er babyen beskytter et halvt år etter den blir født.
Det er nok like individuelt som alt anna tror jeg Jeg er så og si aldri sjuk Hadde jeg slitt mye med sykdom, så hadde jeg nok vurdert den. Men med min nærmest ikke eksisterende sykdomshistorie ser jeg ingen grunn til det
At den beskytter baby etter fødsel er jo supert, men hva med evt senvirkinger? Hva om baby ikke tåler vaksinen? Jeg klarer ikke og legge fra meg de tankene heller, og det finnes jo heller ingen rapporter på det, siden vi ikke er noe og forske på
Det er nok like individuelt som alt anna tror jeg Jeg er så og si aldri sjuk Hadde jeg slitt mye med sykdom, så hadde jeg nok vurdert den. Men med min nærmest ikke eksisterende sykdomshistorie ser jeg ingen grunn til det
At den beskytter baby etter fødsel er jo supert, men hva med evt senvirkinger? Hva om baby ikke tåler vaksinen? Jeg klarer ikke og legge fra meg de tankene heller, og det finnes jo heller ingen rapporter på det, siden vi ikke er noe og forske på
Merkelig at lege og jordmor fraråder når det er klare anbefalinger til gravide å ta den?Blitt sterkt fraråda og ta den av både jm og lege, så jeg skal ikke ta den Ingen som heller med sikkerhet kan fortelle meg om vesla tåler vaksina eller ikke, eller om hu vil få senskader av den. Litt for mye på spill for min del, og siden jeg heller ikke er noen risikogruppe eller utsatt for store smittefare, så ser jeg heller ikke behovet. Alt som ikke er i det nasjonale vaksinasjonsprogrammet sier jeg nei takk til.