Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHuff, så utrolig kjedeligFår håpe du blir fort frisk <3
Akkurat, viktig poengHusk at influensavaksinen er for babyen sin del også, den har virkning opptil 6 mnd etter at babyen er født![]()
Jeg fikk beskjed om å komme i neste uke.. da er jeg i uke 13.Legen min mente at det er for tidlig å ta vaksinen på første legekontrollen. Da er jeg 13+3 (både el og ultralyd "bekreftet" antall uker).
Har dere også fått beskjed om at det er for tidlig å ta vaksinen i uke 13?
Helst mellom veke 12 og 15 ble sagt til meg..Legen min mente at det er for tidlig å ta vaksinen på første legekontrollen. Da er jeg 13+3 (både el og ultralyd "bekreftet" antall uker).
Har dere også fått beskjed om at det er for tidlig å ta vaksinen i uke 13?
Jeg fikk beskjed om å komme i neste uke.. da er jeg i uke 13.
Helst mellom veke 12 og 15 ble sagt til meg..
Anbefaler alle å ta vaksinen. Her ligger jeg på 9.dagen med heftig influensa. Har ikke sovet mer enn 1,5 time sammenhengende en eneste dag eller natt. Hoster til jeg spyr, konstant hodepine, ingen matlyst... går ofte på do for å unngå uhell når hostebygene kommer. Feberen kommer og går og stemmen forsvant tirsdag... :-/
Crp'n var altfor høg og måtte til med pencillin og paracet. Ikke kult i det hele tatt .. :-(
Nei huff! Masse god bedring!Anbefaler alle å ta vaksinen. Her ligger jeg på 9.dagen med heftig influensa. Har ikke sovet mer enn 1,5 time sammenhengende en eneste dag eller natt. Hoster til jeg spyr, konstant hodepine, ingen matlyst... går ofte på do for å unngå uhell når hostebygene kommer. Feberen kommer og går og stemmen forsvant tirsdag... :-/
Crp'n var altfor høg og måtte til med pencillin og paracet. Ikke kult i det hele tatt .. :-(
Anbefaler alle å ta vaksinen. Her ligger jeg på 9.dagen med heftig influensa. Har ikke sovet mer enn 1,5 time sammenhengende en eneste dag eller natt. Hoster til jeg spyr, konstant hodepine, ingen matlyst... går ofte på do for å unngå uhell når hostebygene kommer. Feberen kommer og går og stemmen forsvant tirsdag... :-/
Litt usikker, men mener å ha lest at immunforsvaret settes litt ned hvertfall i starten slik at kroppen ikke skal støte ut egget som har festet segHuffameg, dette høres ikke noe godt utGod bedring, så får vi håpe medisinene hjelper deg fort
Noen som vet om immunforsvaret blir dårligere når man er gravid? Jeg har aldri vært så mye syk som nå![]()