Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg fekk tilbud om det i dag og skal ha den 10 november (da har eg allerede time hos fastlegen).
Flere som skal ha den nå som gravide?
Dame i skranken så at ho skulle bestille vaksine til meg så kanskje lurt å ringe på forhånd at du vil ha det?Jeg følger anbefalingene, og velger også å ta denJeg har første legekontroll 9.november, da er jeg 13+2 og håper jeg kan ta den da. Jeg tok vaksinen da jeg gikk gravid med sønnen også (fikk for øvrig ingen bivirkninger)
Bør jeg forresten ringe og avtale tidspunkt, eller tror dere jeg kan ta den når jeg har første kontrolltime hos lege?
Dame i skranken så at ho skulle bestille vaksine til meg så kanskje lurt å ringe på forhånd at du vil ha det?
Jeg skal ta den i morgen (da er jeg 13+1). Følger Helsedirektoratet sine anbefalinger, for jeg er jo faktisk i risikogruppe nå. I tillegg er min datter i risikogruppe, så greit å ikke smitte henne også.Eg fekk tilbud om det i dag og skal ha den 10 november (da har eg allerede time hos fastlegen).
Jeg skal ta den om et par uker, er 12 uker idag. Jobber på sykehus, så er jo anbefalt hos oss uansett. Samboern virker å ha fått influensa nå da, så håper ikke jeg blir smittaEg fekk tilbud om det i dag og skal ha den 10 november (da har eg allerede time hos fastlegen).
Typisk min uflaks da :-/ Har fått influensa nå i uke 12, skulle få vaksine i uke 13. Men nå må jeg vente en god stund, til jeg er komt meg føre igjenn. Får ikke medisin før de ser om CRP går ned eller opp. Har vært syk en uke, gikk til legen i dag og hadde da for høg CRP.