Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Aldri tatt og kommer nok aldri til å ta heller.
Hadde forøvrig influensa i april i år. Dritslitsomt, men jeg overlevde![]()
I juli faktisk. Det må jo være ekstra kjiptSign bare jeg hadde influensa i juli i år![]()
I juli faktisk. Det må jo være ekstra kjipt![]()
Jeg har ikke reagert noe, og tenker også at det er bedre med en miniinfluensa enn en ordentlig en og samtidig risikere at mageboeren får skikkelig omgang influensa etter fødselJeg er skikkelig i tvil. Har dere reagert på vaksinen dere som har tatt den? De få gangene jeg har måtte ta den før i forbindelse med jobb, har jeg fått en miniinfluensa. Vet ikke om jeg orker å være syk nå...
Jeg har ikke reagert noe, og tenker også at det er bedre med en miniinfluensa enn en ordentlig en og samtidig risikere at mageboeren får skikkelig omgang influensa etter fødsel![]()
Jeg er skikkelig i tvil. Har dere reagert på vaksinen dere som har tatt den? De få gangene jeg har måtte ta den før i forbindelse med jobb, har jeg fått en miniinfluensa. Vet ikke om jeg orker å være syk nå...
Mye mulig, men da har jeg gjort det jeg kan. da er også risikoen for at jeg ligger flat pga influensa minimert. Vil heller være litt dårlig nå enn influensasyk samtidig som jeg må ta vare på en nyfødtMen babyen er ikke garantert sikker imunitet, det står den KAN beskytte babyen.
De tester ikke vaksiner på gravide så dette er det ingen beviser på.