Influensavaksine?

Tiks

Forelsket i forumet
Jeg fikk spørsmål fra legen om jeg vil ta influensavaksine. Svarte nei med en gang, siden jeg ikke tok svineinfluensavaksinen når jeg var gravid sist. Men har lest litt om det nå. Heller mot å ta den. Hva med dere?

Jeg fikk spørsmål fra legen om jeg vil ta influensavaksine. Svarte nei med en gang, siden jeg ikke tok svineinfluensavaksinen når jeg var gravid sist. Men har lest litt om det nå. Heller mot å ta den. Hva med dere?

Jeg har ikke tatt den, og kommer ikke til å ta den. Tok den heller ikke tok forrgje gang jeg gikk gravid :-)

Har ikke tatt og har egentlig ikke planer om det heller. MEN siden jeg kjører kollektivet stort sett hver dag i uken (buss + t-banen) så er det kanskje lurt :P

Ja, ser den. Jeg tenker på hvis jeg skulle få influensa og jeg ikke har tatt den, så kommer jeg garantert til å angre.

Har ikke tatt og kommer ikke til å gjøre det heller.
Går hjemme frem til fødsel, så ingen jobb som tilsier at jeg burde ta den heller.

Spurte jm om hun mente jeg burde ta den og da sa hun nei, så jeg tar den ikke :)

Samme her, jm anbefalte meg egentlig å droppe det så lenge immunforsvaret ser ut til å funke bra (og det gjør det, har hatt en influensasyk kjæreste i et par uker uten å bli syk sjøl foreløpig), så jeg tar den ikke.

Jeg har tatt den :) Har allerede vært forkjølt én gang i høst, og det var beinhardt, kroppen min tåler visst ikke like mye nå. Er mye sammen med barn, skal snart i praksis på en skole, og i tillegg sitter jeg mye på forelesning med folk som hoster og snufser rundt meg på alle kanter, så jeg tok vaksine ved første anledning :p

Jeg har ikke tatt den, tror ikke jeg skal gjøre det. Egentlig burde jeg gjort det, jeg jobber i butikk og barnehage.. Får se det litt an

Kommer ikke til å ta den. Jobber i bhg da, men har hørt litt rundt, og en kan nesten få mer symtomer av sprøyta enn av influensaen :)

Jeg har snakket med legen min igjen, og jeg skal ta den. Håper at jeg ikke får bivirkninger.

Jeg tok den så fort den kom ut, alle disse årene siden (svineinfluensa altså). Null bivirkninger.

Fikk anbefaling av jordmor om å ta den, men jeg takket tvert nei. Ser virkelig ikke vitsen, å dessuten hadde jeg influensa 2 uker i slutten av august :p

Jeg skal ikke ta den. Ser ikke helt behovet. Immunforsvaret mitt funker bra, er veldig sjeldent syk :-)

Nei, jeg hadde ikke tenkt det. Jeg har blitt litt skremt av bivirkningene av svineinfluensavaksine.
Barn som har fått narkolepsi...huff og huff.
Jeg er jo frisk og rask, hvorfor skulle jeg ta den?

Tok den like føre jeg var gravid eller om det var i starten..husker ikke helt..legen som abefalte
da jeg var dårlig..

Back
Topp