Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, sa de hva slags bivirkninger? Jeg tenkte jeg skulle høre med fastlegen min på onsdag, når jeg skal på kontroll. Jeg vurderer å ta den, for er redd for å risikere å skade den lille om jeg skulle være så uheldig å få influensa.Både min fastlege og lege på sykehuset ville jeg ikke jeg skulle ta den. Spurte hvorfor og de hadde hatt endel gravide med bivirkninger i løpet av årene. Jeg synes det er litt skummelt.
Min å. Føler meg ikke helt bra idag å lurer på om det er vaksinen. Har også et skikkelig rødt merke rundt innstikkstedet . Merker du noe?Jeg tok den i går.
Synes det er rart at så mange leger og jordmødre bare overser råd fra Folkehelseinstituttet. Min jordmor oppfordret sterkt til å ta vaksinen, det samme gjorde fastlegen min.
har vært forkjølet en stund nå, så det er vanskelig å si.. Men vet at det er en vanlig bivirkning å bli litt slapp etterpå.Min å. Føler meg ikke helt bra idag å lurer på om det er vaksinen. Har også et skikkelig rødt merke rundt innstikkstedet . Merker du noe?
Jeg er helt skutt nå, ligger på sofaen bare å drikker Pepsi Max. Gleder meg til datteren min kommer hjem. Hun kommer hjem kl 18 (bursdag sammen med mannen min).har vært forkjølet en stund nå, så det er vanskelig å si.. Men vet at det er en vanlig bivirkning å bli litt slapp etterpå.
Overarmen min er rød, hoven og veldig øm.