Influensavaksine

Ja jeg skal ta den etter å ha veid opp risiko mot ulemper. Dessuten har to leger anbefalt at den blir tatt. Var selv usikker men ikke nå lengre

Legen min mente jeg ikke skulle ta...

Har tatt den :)

Regner med at jeg skal ta den. Tok i fjor..

Har tatt den, selvfølgelig. Stiller meg uforstående til at så mange trosser Folkehelseinstituttets klare råd om vaksine til gravide i 2. og 3. trimester.

Korleis reagerer kroppen på å få vaksinen? Får ein influensasymptom? Veit ikkje om eg orkar å kjenne meg influensasjuk i tillegg til å vere så sliten som eg allereie er ;)

Korleis reagerer kroppen på å få vaksinen? Får ein influensasymptom? Veit ikkje om eg orkar å kjenne meg influensasjuk i tillegg til å vere så sliten som eg allereie er ;)
Jeg har ikke hatt noe reaksjon fra vaksinen i det hele tatt hvertfall :)

Jeg skal ta den. Stoler på anbefalingene fra folkehelseinstituttet.

Dessuten hadde jeg svineinfluensa...og det gidder jeg IKKE igjen for å si det slik. Hjelpes hvor syk jeg var.

Dessuten hadde jeg svineinfluensa...og det gidder jeg IKKE igjen for å si det slik. Hjelpes hvor syk jeg var.
Den i år skal visst være ganske hard

Jeg hadde også svineinfluensa, men for meg var den mildere enn alle andre influensaer jeg har hatt. Veldig glad jeg aldri tok noen vaksine den gangen!! Kommer definitivt ikke til å ta noen andre influensavaksiner heller. Her anbefaler verken legen eller jordmora å ta vaksine, så man må i så fall be om det selv.

Back
Topp