kreativmamma
Glad i forumet
Hva tenker dere om den? Ta eller ikke ta? Selv er jeg usikker...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor?Legen min mente jeg ikke skulle ta...
Fikk ikke noen god grunn, men når jeg googler nå ser jeg at nfhi anbefaler gravide i 2. og 3. trimester.Hvorfor?
Jeg har ikke hatt noe reaksjon fra vaksinen i det hele tatt hvertfallKorleis reagerer kroppen på å få vaksinen? Får ein influensasymptom? Veit ikkje om eg orkar å kjenne meg influensasjuk i tillegg til å vere så sliten som eg allereie er
Den i år skal visst være ganske hardJeg skal ta den. Stoler på anbefalingene fra folkehelseinstituttet.
Dessuten hadde jeg svineinfluensa...og det gidder jeg IKKE igjen for å si det slik. Hjelpes hvor syk jeg var.
Samme her!Har aldri tatt og skal heller aldri ta
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Jeg hadde også svineinfluensa, men for meg var den mildere enn alle andre influensaer jeg har hatt. Veldig glad jeg aldri tok noen vaksine den gangen!! Kommer definitivt ikke til å ta noen andre influensavaksiner heller. Her anbefaler verken legen eller jordmora å ta vaksine, så man må i så fall be om det selv.Jeg skal ta den. Stoler på anbefalingene fra folkehelseinstituttet.
Dessuten hadde jeg svineinfluensa...og det gidder jeg IKKE igjen for å si det slik. Hjelpes hvor syk jeg var.