Influensavaksine- flere som har tatt den?

Jeg fikk tilbud på jobb, men så ville de ikke sette da jeg var gravid i første trimester. Får høre om det er mer igjen når jeg er over 13/14 uker, men neppe..samboer har tatt heldigvis
 
Jeg fikk den på første kontroll i uke 9+4. ingen bivirkninger.
 
Bestilte den på legekontoret, ja, men fikk den på laben og trengte ikke kontakt med lege for å få ordnet det.
Takk for svar :) Skal forsøke å få bestilt. Hadde helt glemt dette for sist jeg var gravid hadde jeg termin i midten av september og da rakk jeg ikke å ta den fordi jeg var kommet så kort i graviditeten.
 
Jeg tok den i uke 13+0, legen holdt av en til meg fra forrige svangerskapskontroll i starten av desember :)
 
Jeg tok den på kontroll i uke 12 :) Veldig deilig å ha det i boks.

Jeg har tatt den hvert år de siste 6 åra og aldri hatt bivirkninger :)

Legge til at jeg fikk den gratis :)
 
Ikke tatt enda. Er jo ikke influensa men bare korona nå liksom.
Men jeg tok den forrige svangerskap, og da hjalp den ikke! Aldri vært så dårlig som etter jeg tok den. Fikk skikkelig influensa 1 mnd. tid etter jeg tok vaksinen.
Har dårlig immunforsvar fra før, og det blir jo dårligere når man er gravid. Det merker jeg, alltid blitt forkjøla m.m når jeg har gått gravid.
 
Ikke tatt enda. Er jo ikke influensa men bare korona nå liksom.
Men jeg tok den forrige svangerskap, og da hjalp den ikke! Aldri vært så dårlig som etter jeg tok den. Fikk skikkelig influensa 1 mnd. tid etter jeg tok vaksinen.
Har dårlig immunforsvar fra før, og det blir jo dårligere når man er gravid. Det merker jeg, alltid blitt forkjøla m.m når jeg har gått gravid.

Lurt å ta den uansett tenker jeg. Akkurat nå er det ikke noe influensa, men tenk om det plutselig blusser opp i vår
 
Skal ta den på mandag :) Er i uke 14 nå. Var overrasket da fastlegen sa at de har mange doser igjen. Tenkte at det er egentlig vaksinemangel...
Var syk med høy feber i tidligere svangerskap, i tredje trimester. Dette var skikkelig dritt med en stor mage, mye verre enn vanlig. Greit å unngå influensa hvis det blusser opp i vår)
 
Tok den på fredag. Ingen bivirkninger her.
 
Tok den forrige fredag :) Bittelitt øm på stikkstedet i ett døgn ca, men vil vel strengt tatt ikke kalle det en mild bivirkning engang.
 
Back
Topp