Har lyst å ta den, men har hørt om så mange som angrer pga bivirkninger
Jeg hadde vondt i huden på armen et par dager, men nå går det fint. Så det går nok bra med deg også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lyst å ta den, men har hørt om så mange som angrer pga bivirkninger
Bestilte den på legekontoret, ja, men fikk den på laben og trengte ikke kontakt med lege for å få ordnet det.Har dere som har tatt den nå i januar bestilt tid hos fastlegen?
Takk for svar Skal forsøke å få bestilt. Hadde helt glemt dette for sist jeg var gravid hadde jeg termin i midten av september og da rakk jeg ikke å ta den fordi jeg var kommet så kort i graviditeten.Bestilte den på legekontoret, ja, men fikk den på laben og trengte ikke kontakt med lege for å få ordnet det.
Ingen bivirkninger her, var litt rød på stikkstedet men ikke øm en gangHar lyst å ta den, men har hørt om så mange som angrer pga bivirkninger
Ikke tatt enda. Er jo ikke influensa men bare korona nå liksom.
Men jeg tok den forrige svangerskap, og da hjalp den ikke! Aldri vært så dårlig som etter jeg tok den. Fikk skikkelig influensa 1 mnd. tid etter jeg tok vaksinen.
Har dårlig immunforsvar fra før, og det blir jo dårligere når man er gravid. Det merker jeg, alltid blitt forkjøla m.m når jeg har gått gravid.