Influensa....

linn81

Flørter med forumet
Noen flere som har fått årets influensa? Det har jeg!! Bruker aldri å være syk, å hær ligg jeg på dag 5, totalt utslått... Vært hos legen i dag for å få noe hostedempende, fikk cosylan, takk Gud for den.. Skal ikke være enkelt å være gravid å ha influensa, e jo så utrulig masse man ikke burde ta. Men som legen sa, vist fordelen med f eks cosylan veie opp mot evt ulempene som å få sove, e det greit...
Bare glede mæ en masse masse til dette slipper taket! Har jo ei lita ei på 5 som ikke akkurat har fått oppmerksomhet fra mammaen sin....

Så kjedelig. Masse god bedring!

Ikke hatt årets influensa men En knall hard forkjølelse som har sitter i mange uker. Hadde litt feber i går
Og virker som det "hjalp" og at formen blir litt bedre nå..

Jeg fikk den for 2,5 uke siden.. Var 100% sykemeldt i en uke, så utviklet det seg til en bihulebetennelse som henger igjen ennå. Er dritlei av å være syk og i dårlig form, så jeg er glad for at det endelig er på bedringens vei:)
Masse god bedring til deg, ikke tenk på alt du skulle eller burde ha gjort, legg deg godt til rette i sofaen/sengen og slapp helt av:) Ro og hvile er den beste medisin;)

Back
Topp