Begynte om fredagen med verkende ledd, så kom litt feber og noe oppkast. Deretter begynte halsen på søndag..og igår begynte nesa å renne, øynene å renne, helt tett i nesa og tung i hodet. Aiai... Influensaen er her! Jeg tok litt Otrivin nesespray før jeg kom til å tenke på om det kanskje ikke var så lurt? Sto i Felleskatalogen at man bør holde seg unna, evnt rådføre seg med lege. Laget eget saltvann og har brukt det med "nesehorn", men tetner fort igjen. Her drukket varmt vann med ingefær, sitron og honning og prøver å ta det med ro
Har dere noen tips for å bli frisk kom gjerne med dem
Jeg måtte ta litt paracet da jeg hadde feber,men kjenner jeg helst ikke vil ta så mye selv om kanskje det hadde hjulpet meg litt. Syns det er veldig motsigende den informasjonen jeg finner på nettet om bruk av parcet i graviditeten.
Har dere noen tips for å bli frisk kom gjerne med dem
Jeg måtte ta litt paracet da jeg hadde feber,men kjenner jeg helst ikke vil ta så mye selv om kanskje det hadde hjulpet meg litt. Syns det er veldig motsigende den informasjonen jeg finner på nettet om bruk av parcet i graviditeten.