Må man impregnere vogn, bilsete osv?? Eller er ikke dette nødvendig? Hjelpes, er så mye jeg skal få for meg for tiden 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei jeg har ikke peiling :/ aldri hørt om dette før jeg nettopp leste på et gammelt forum om at de hadde gjort det :/Jeg søkte litt på det, som jeg forsto er kjemikaliene i impregneringen ikke så heldig for baby?
Må man impregnere vogn, bilsete osv?? Eller er ikke dette nødvendig? Hjelpes, er så mye jeg skal få for meg for tiden![]()
Så rart! Vi har også en Bugaboo Buffalo som vi kjøpte på Barnas Hus, og den fikk vi beskjed om å impregnere, det gikk helt fint!Jeg spurte om impregnering når jeg kjøpte vognen (Bugaboo Buffalo) og fikk beskjed om at de IKKE anbefalte det for det kunne bli misfarging og skjolder... Prøver meg med regntrekk først jeg![]()
Hm... Vi kjøpte også på Barnas Hus (Bergen/Nordås)... Merkelig med så forskjellige beskjeder [emoji15]Så rart! Vi har også en Bugaboo Buffalo som vi kjøpte på Barnas Hus, og den fikk vi beskjed om å impregnere, det gikk helt fint!
Skal sies at dette er to og et halvt år siden, så kanskje de har hatt kunder som hadde dårlige erfaringer med impregneringen og derfor har endret rådene sine i mellomtiden?Hm... Vi kjøpte også på Barnas Hus (Bergen/Nordås)... Merkelig med så forskjellige beskjeder [emoji15]