Impregnering

Marslykke<3

Glad i forumet
Marsboerne2017
Må man impregnere vogn, bilsete osv?? Eller er ikke dette nødvendig? Hjelpes, er så mye jeg skal få for meg for tiden :P

Eg har ikkje gjort da... :) fekk ikkje beskjed om å gjer da når eg kjøpte vogn heller..

Jeg søkte litt på det, som jeg forsto er kjemikaliene i impregneringen ikke så heldig for baby?

Jeg søkte litt på det, som jeg forsto er kjemikaliene i impregneringen ikke så heldig for baby?
Nei jeg har ikke peiling :/ aldri hørt om dette før jeg nettopp leste på et gammelt forum om at de hadde gjort det :/
Er sikkert ikke såå viktig :)

Vi impregnerte kalesjen til vogna vår etter anbefaling fra butikken, men det ble gjort en måned før hun ble født, så vogna fikk luftet seg masse før vi tok den i bruk altså!

Imprignerte den før han begynte i barnehagen. Der står de jo ute i allslags vær. Men har ikke gjort det på bagvogna.

Ska prøve å få gjort det[emoji106].. alt for å bevare vogna.. og nå er det perfekt.. får lufta godt føre den kommer!

Jeg spurte om impregnering når jeg kjøpte vognen (Bugaboo Buffalo) og fikk beskjed om at de IKKE anbefalte det for det kunne bli misfarging og skjolder... Prøver meg med regntrekk først jeg :-)

Jeg spurte om impregnering når jeg kjøpte vognen (Bugaboo Buffalo) og fikk beskjed om at de IKKE anbefalte det for det kunne bli misfarging og skjolder... Prøver meg med regntrekk først jeg :)
Så rart! Vi har også en Bugaboo Buffalo som vi kjøpte på Barnas Hus, og den fikk vi beskjed om å impregnere, det gikk helt fint!

Så rart! Vi har også en Bugaboo Buffalo som vi kjøpte på Barnas Hus, og den fikk vi beskjed om å impregnere, det gikk helt fint!
Hm... Vi kjøpte også på Barnas Hus (Bergen/Nordås)... Merkelig med så forskjellige beskjeder [emoji15]

Hm... Vi kjøpte også på Barnas Hus (Bergen/Nordås)... Merkelig med så forskjellige beskjeder [emoji15]
Skal sies at dette er to og et halvt år siden, så kanskje de har hatt kunder som hadde dårlige erfaringer med impregneringen og derfor har endret rådene sine i mellomtiden?

Back
Topp