Imponert!

Ok ;) Trodde kanskje du trodde jeg mente at det var lurt at han alltid fikk tak i henne :p
 
Ja, for han :p Deilig for henne!
 
Jepp ;);) kollegaene hans har sikkert sett på han som ein tøffel, fordi han alltid svarer :)

Ha ha ha.. Han er veldgi dårlig på å svare på tlf. sin faktisk. :p Sikkert fordi det er meg. :p
 
Jeg suger på å svare på telefonen :p Irriterer meg at folk tar for gitt at jeg skal være tilgjengelig 24/7 bare fordi jeg eier en telefon :p "hvorfor svarte du meg ikke?" Eller "du ringte aldri opp igjen?"

Altså... Jeg har den alltid på lydløs, for jeg orker faktisk ikke at den skal ringe mens jeg legger Nora feks. Og så hender det jeg leser en melding eller ser et utbesvart anrop og tenker at jeg skal svare etterpå, men det forsvinner så snart jeg legger ned telefonen :p Gleder meg til noen av venninnene mine (de som er masete) får egne barn!
 
Jeg suger på å svare på telefonen :p Irriterer meg at folk tar for gitt at jeg skal være tilgjengelig 24/7 bare fordi jeg eier en telefon :p "hvorfor svarte du meg ikke?" Eller "du ringte aldri opp igjen?"

Altså... Jeg har den alltid på lydløs, for jeg orker faktisk ikke at den skal ringe mens jeg legger Nora feks. Og så hender det jeg leser en melding eller ser et utbesvart anrop og tenker at jeg skal svare etterpå, men det forsvinner så snart jeg legger ned telefonen :p Gleder meg til noen av venninnene mine (de som er masete) får egne barn!
Eg er akkurat som deg, men har blitt flinkare til å ringe tilbake :p kan ta alt ifrå ein time til ei veke ;) ein gong prøvde eg og bestevenninna mi å ringe kvarandre ein heil dag, uten å få kontakt :p
 
Eg er akkurat som deg, men har blitt flinkare til å ringe tilbake :p kan ta alt ifrå ein time til ei veke ;) ein gong prøvde eg og bestevenninna mi å ringe kvarandre ein heil dag, uten å få kontakt :p
Suger jeg også, men er ikke så mange som ringer heller. :p Sikkert gått lei.
 
Jeg suger på å svare på telefonen :p Irriterer meg at folk tar for gitt at jeg skal være tilgjengelig 24/7 bare fordi jeg eier en telefon :p "hvorfor svarte du meg ikke?" Eller "du ringte aldri opp igjen?"

Altså... Jeg har den alltid på lydløs, for jeg orker faktisk ikke at den skal ringe mens jeg legger Nora feks. Og så hender det jeg leser en melding eller ser et utbesvart anrop og tenker at jeg skal svare etterpå, men det forsvinner så snart jeg legger ned telefonen :p Gleder meg til noen av venninnene mine (de som er masete) får egne barn!

Haha, sånn er det her også :p
 
Godt å høre! Og nettopp derfor gleder jeg meg til de sitter i ammetåken med tusen til å gjøre (for vi er så travle, vi permisjonsdamer. Hahaha), så skal jeg si "der ser du, di megge!"
 
Gleder meg til de forhåpentligvis innser at, nei, det er ikke bare bare å gi flaske så kan man fly på besøk hver kveld :p
 
Gleder meg til de forhåpentligvis innser at, nei, det er ikke bare bare å gi flaske så kan man fly på besøk hver kveld :p
Hehe, enig ;) Her tar hun flaske da, men jeg liker ikke å gi! Planlegger heller rundt det ;)
 
Hehe, enig ;) Her tar hun flaske da, men jeg liker ikke å gi! Planlegger heller rundt det ;)
Hehe ;) det kunne eg før, no går det ikkje. Han våkner for ofte og uregelmessig til at eg kan planlegge og time inn :p sover gjerne i 2 timer, minst, men då er ikkje promillen ute av blodet :p
 
Samme her. ikke vits å tenke på å ta seg en øl for da våkner han iallefall. :S
 
Jeg drikker ikke øl hver dag, altså :p Haha
 
Prøver å drikke juice eller vann i stedet for brus :p
 
Back
Topp