Imponert!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Enig med dere om at innleggene ikke burde telle med.

Går jo ikke an at innleggene står igjen? Da kan jo noen "ofre" seg for laget om de ser at de taper likevel, så får de som blir igjen mange flere innlegg per deltaker?

Eller.. Ikke står igjen, men telles med?
kanskje alle dokke blir nødt til å ofre dokke for meg på søndag :P mohahahahaha ;D

Neeei, eller for meg! :D så kan dere få krangle om gåstolen ;)

Dra meg i fletta! Vi har fader meg ofra mye tid og energi på dette etter hvert :p

Det er aynd å tape nå ja etter innsatsen vi har lagt ned. :p

då hadde eg blitt sur :P Og iallefall blitt skrem av kor mykje dei andre må ha skravla på sitt forum :P

Ja. Vi har iallefall skravla pinlig mye. Ingen vei tilbake. :p

All in :)

Dere får holde fortet utover natten, har ikke tilgang på forum eller noe annet fra soverommet.

Det er bra :)

Nå er denne tråden død! :p

Tror jeg ingenting på mrria.

Jo, fortsatt høy på kaffe når jeg la meg, men jeg måtte :p

Du hadde iallefall vett nok til å komme deg i seng du. De andre to har unger som sover lengre enn våre tydeligvis. Vi må jo sende unger på skolen ol. på morgenen. :P

Ja sant Krica :p

Men, nå sitter jeg her med en kopp kaffe og noen kjeks å håper jeg våkner snart, litt over en time siden de to store dro avgårde til skistafetten, den ene med startnr og den andre med heiaplakater :p

Hun sover ikke veldig lenge, men liker å ligge i senga og pitle på stroppene på singleten min, og å sparke meg i ansiktet :) Så vi har en ganske myk start på dagen ;)

Hun sover ikke veldig lenge, men liker å ligge i senga og pitle på stroppene på singleten min, og å sparke meg i ansiktet :) Så vi har en ganske myk start på dagen ;)

Det høres ikke heelt ut som en myk start hehe

Back
Topp