Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Håper alt får fint slik at du får en fin fødsel! Tenk snart får du se og holde lilleTusen takk for alle lykke til nå er jeg kjempe glad og ikke minst spent. For imorgen skal jeg bli satt igang skal ringe inn til føden kl 8 og høre når det passer vi kommer så da bare håper jeg alt går som det skal.og det ikke blir noe tull
Så spennende! masse lykke til!Tusen takk for alle lykke til nå er jeg kjempe glad og ikke minst spent. For imorgen skal jeg bli satt igang skal ringe inn til føden kl 8 og høre når det passer vi kommer så da bare håper jeg alt går som det skal.og det ikke blir noe tull
Lykke til i dagTusen takk for alle lykke til nå er jeg kjempe glad og ikke minst spent. For imorgen skal jeg bli satt igang skal ringe inn til føden kl 8 og høre når det passer vi kommer så da bare håper jeg alt går som det skal.og det ikke blir noe tull
Ja, jeg skal ringe jordmor i og ytre min frustrasjon. Fikk veldig lite ut V den timen hos fødselslegen også, så hun hadde åpenbart ikke gått gjennom hvorfor vi var der, også var det liksom det spm om keisersnitt som skulle diskuteres også. Men ingenting av det skjedde... har ny time på sykehuset den 22 og siste svangerskapskontroll den 31. Å hvis jeg skal gå helt til da er det jo egentlig litt sent å begynne å finne en dato, for da er det bare tre dager igjen til termin...Sånn rart at dere ikke fikk noe ny time denne uka da. Når har dere fått ny time da? Jeg har maset på de hver gang at jeg vil bli satt igang og vil vite når det skjer. Men fikk ikke vite det før idag. De legene hadde vist hatt møte om meg idag morges. Men du må bare mase og høre hvilken dag du får vite du blir satt igang. Nå er det ikke lenge til april
Lurer jeg også påÅssen har det gått?
Krysser fingrene for at noe skjer snart masse lykke til!!Ble satt igang med ballong tirsdag morgen. Dem datt ikke ut, så jeg dro den ut etter 24 timer. Igår fikk jeg 2 piller med 6 timers mellomrom, men skjedde ikke noe veldig stort. Litt mere smerter men fortsatt bare 1 cm. Fått 2 piller idag også. Når jeg fikk pille nr 4 så har jeg litt sterkere smerter innimellom, men det var fortsatt bare 1 cm. Så nå er det bare å se om pille nr 4 funker i løpet av kveld/natt.
Krysser fingrene for at noe skjer snart masse lykke til!!