imorgen skal jeg på kontroll og håper det skjer noe mer:)

Spennende!! Hvordan gikk det?

Åssen gikk det i dag? Fikk du vite noe når det vil skje? ☺

Tusen takk for alle lykke til:) nå er jeg kjempe glad og ikke minst spent. For imorgen skal jeg bli satt igang:joyful: skal ringe inn til føden kl 8 og høre når det passer vi kommer:) så da bare håper jeg alt går som det skal.og det ikke blir noe tull:)

Tusen takk for alle lykke til:) nå er jeg kjempe glad og ikke minst spent. For imorgen skal jeg bli satt igang:joyful: skal ringe inn til føden kl 8 og høre når det passer vi kommer:) så da bare håper jeg alt går som det skal.og det ikke blir noe tull:)

Så spennende :D Masse lykke til imorgen og de kommende dagene :)

Oioi, så spennende! :D

Hold oss oppdatert da. ;)

Jeg får heller ikke gå overtid, men da vi var hos fødselslege forrige uke fikk vi egentlig ikke vite noenting om de tingene... Ingen dato for igangsetting heller. Jeg har termin 3. April. Men fødselslege var ei snerpete eldre kjerring som ikke var så opptatt av å fortelle oss noe som helst om det som foregikk inni magen.
Håper dere får bedre informasjon enn oss. Og masse masse lykke til :)

Sånn rart at dere ikke fikk noe ny time denne uka da. Når har dere fått ny time da? Jeg har maset på de hver gang at jeg vil bli satt igang og vil vite når det skjer. Men fikk ikke vite det før idag. De legene hadde vist hatt møte om meg idag morges. Men du må bare mase og høre hvilken dag du får vite du blir satt igang. Nå er det ikke lenge til april:joyful::)

Så spennende ! Igjen, masse lykke til :D

Lykke til! Må innrømme jeg er litt mesunnelig! Men blir nok en stund til på meg som har termin i slutten av april :p

Hærlig! Lykke til med igangsetting,fødsel og barseltid!:)

Back
Topp