Vel, neste punkt på lista blir vel prøverør ivf eller icsi[:)] Til sommaren er det 1 år si me sjekka meg og sambo's svømmera! Eg hadde pco light og ingen eller sjelden eggløsning, og han hadde så som så-svømmera. Drive på med pergotime no, har min tredje doble kur no, skal ha 4 doble, om det ikkje har skjedd noko etter dei, så blir det to triple kurer trur eg, før legen min sender henvisning til prøverør. For min del kunne han alt ha gjort det no, men, får vente å sjå kva som skjer framover til sommaren[;)]
Mannen din vil ikkje vita nei, huff, hehe, men om du får vite det, vil du då klare å la vær å sei noko?[;)] Hehe, trur eg ville hatt litt problem med det[8D] Har ei vennina som venter barn i august, der ville heller ikkje mannen vita noko. Så då måtte ho fint føya seg etter han..[8D] Men i vårt forhold trur eg vi begge er enige i at me har lyst å vita kjønnet når det blir vår tur[:)] Litt glad for det i grunn[;)] Men self. leger kan ta feil også! Så ingenting er jo 100% sikkert[8D]
Jaja..men nå skal eg i bursdagsselskap til søskenbarnet til min kjære, de venter barn i sept (nr2 ved hjelp av prøverør[:)]) så kona må la vær å drikke i kveld, men er jo selvsagt me på festen[:)] Men snakkes snuppa![;)]