Imogas?

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Dette er tredje dagen med skikkelige luftsmerter og mageknip, og heller lite luft som vil ut :wideyed:
Kan jeg bruke Imogas nå som jeg er gravid, eller er det noen som anbefaler noe mer "effektivt"? :rolleyes:

Jeg har hatt endel luftsmerter, men dette har sittet i brystet, ikke i magen. Men å stå på alle fire med rompa høyest og gynge frem og tilbake har hjulpet. Og det å bruke stemmen fra "dypet" også, men de vibrasjonene tar jo bare i brystet, og hjelper gjerne ikke deg om det kun sitter i magen.

Vet desverre ingenting om Imogas, men der finnes gjerne info på nett om det er trygt?

Man kan bruke imogas under graviditet, men man skal egentlig alltid rådføre seg med lege før bruk av medisiner :) men jeg tar paracet om jeg har veldig vondt i hode så ja :p

Dette er tredje dagen med skikkelige luftsmerter og mageknip, og heller lite luft som vil ut :wideyed:
Kan jeg bruke Imogas nå som jeg er gravid, eller er det noen som anbefaler noe mer "effektivt"? :rolleyes:

Jeg har samme problemet, prøv minifom kapsler - funker for meg. Kjøpes reseptfritt på apoteket, og kan tas når du er gravid og når du ammer, det tas ikke opp i blodet eller noen annen plasser i kroppen så er trygt :) Googl minifom kapsler, så kan du lese litt. Evt står det vell på felleskatalogen

Imogas funker helt sinnsykt bra i alle fall. Har prøvd de før jeg ble gravid:) Du kan bruke dem, her er det som står i felleskatalogen:
ImageUploadedByBV Forum1422656347.538094.jpg

Hei dere! Luftsmerter er noe herk. Det som er mest effektivt mot det er mosjon og bevegelse! Så bare shake shake. + biola

Back
Topp