LSførstegangs
Glad i forumet
http://www.relis.no/Publikasjoner/2010/Triptaner_under_graviditet_og_amming Det skal visst være trygt å bruke imigran, så det er jo flott for oss som lider .

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig i detSkjer MYE på 5 år innen medisin.
Medisinene jeg tar kan ikke brukes under graviditet, og man må vente minst 24 timer for å amme igjen.
Det lureste er nok ALLTID å følge felleskatalogen og hva legen sier, og ikke stole blindt på gamle forskningsrapporter.
Det de skriver her er om sumatriptan. Ikke alle triptaner. Det er imigran man kan ta, og bør ikke ta andre triptaner.Skjer MYE på 5 år innen medisin.
Medisinene jeg tar kan ikke brukes under graviditet, og man må vente minst 24 timer for å amme igjen.
Det lureste er nok ALLTID å følge felleskatalogen og hva legen sier, og ikke stole blindt på gamle forskningsrapporter.
Hvem har sagt at jeg stoler blindt, og dette er det eneste eg har undersøkt? Du kan velge å ikke lese.Helt enig i det![]()
Det er bra du er det, i utgangspunktet.Skeptisk likevel til gamle forskningsartikler på enkelte områder.![]()
Hvem har sagt at jeg stoler blindt, og dette er det eneste eg har undersøkt? Du kan velge å ikke lese.
Ja man bør generelt sjekke hvor artikkelen kommer fra og dato. 10 år er nok litt gammelt. 5 år ikke så gammelt.Ikke sagt at DU stoler blindt på, mer ment som en generell oppfordring.![]()
Jeg har ikke sagt noe om det.Hvem har sagt at jeg stoler blindt, og dette er det eneste eg har undersøkt? Du kan velge å ikke lese.