Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha, vi er helt motsatte!Mest unyttige: Elektrisk brystpumpe. Hadde holdt med en manuell så lite jeg hadde behov for å pumpe.
Mest nyttige: ammeputa! Den var gull!

Åh, den likte jeg. Brukte den den første uka, tror jeg. Jeg sover best på siden, men med "ødelagte" magemuskler, var det ubehagelig når magen "skled utover" uten noen baby inni. Sov mye bedre med den på. Hjalp meg også å rette ut ryggen og gå ordentlig oppreist.Mest unyttige etter fødsel: Belly bandit - skulle liksom gjøre magen flat igjen på null tid. Gikk ikke an å gå med, og jeg blir flau over meg selv for at jeg tenkte på slikt før fødsel - flat mage betyr jo absolutt ingenting i barseltiden (ikke ellers heller)
Åh, den likte jeg. Brukte den den første uka, tror jeg. Jeg sover best på siden, men med "ødelagte" magemuskler, var det ubehagelig når magen "skled utover" uten noen baby inni. Sov mye bedre med den på. Hjalp meg også å rette ut ryggen og gå ordentlig oppreist.
Nå endte jeg opp med hastekeisersnitt, så kan jo ha hatt noe med saken å gjøre.Ja, morsomt å se at en mors gull kan være en annen mors søppel. (Det står i bruksanvisningen at den IKKE skal brukes hvis det ble gjort keisersnitt.)Herlig at vi kan ha så ulik opplevelseNå endte jeg opp med hastekeisersnitt, så kan jo ha hatt noe med saken å gjøre.
Ja, morsomt å se at en mors gull kan være en annen mors søppel. (Det står i bruksanvisningen at den IKKE skal brukes hvis det ble gjort keisersnitt.)

Helt enig i det med bodyer som skulle tas på over hodet er så upraktisk som det kan få blitt og at BB hugme ammepute var en reddende engel.Mest unyttige: i spedbarnstiden: bodyer som skulle tas på over hodet - med et lite nurk og to nybakte, uerfarne foreldre ble det bare rør! Lenge leve bodyer som lukkes i front
Mens jeg gikk gravid bestilte jeg et bekkenbelte - mange liker det, men det var ubehagelig, og hjalp ikke meg!
Mest nyttige: BB hugme ammepute! Helt magisk for et vondt bekken! Både til å bygge meg opp i sofaen, og når jeg sov! Brukte det også mye til amming! Elsket den!
Og elastisk bæresjal!![]()