I'm back!

Arktis

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg tok en pause fra forumet for en tid siden, fordi forum kan bli litt skremmende for en nevrotisk førstegangsfødende :p var vanskelig for meg å lese om SAer og MAer, så tok valget om å ligge unna til jeg følte meg tryggere.

MEN! I dag var jeg på UL, ble skjøvet en uke frem og er plutselig 11+6! Så en liten krabat på 5,5cm som sprellet og veivet Alt så fint ut og jeg kan endelig glede meg skikkelig til begynnelsen av oktober.

Heier på dere andre damer og gleder meg til å dele tiden frem til oktober med dere ❤

Vedlegg

• 20180316_214057.jpg
    20180316_214057.jpg
    529,5 KB · Visninger: 120
Last edited:
Åh, så bra. Skjønner godt at man blir litt hysterisk av forum, ja.

Velkommen tilbake. Så fantastske bilder. Du er bare 4 dager lenger enn meg, så det er ekstra stas for meg å se de bildene. Helt sprøtt å se.

Velkommen tilbake[emoji7][emoji7]

Så fin liten klump[emoji7] velkommen tilbake [emoji173]️

Velkommen tilbake. Så fantastske bilder. Du er bare 4 dager lenger enn meg, så det er ekstra stas for meg å se de bildene. Helt sprøtt å se.
Jeg vet, det er helt utrolig! Det så ut som en ordentlig baby allerede, den beveger seg og har hender og føtter :D
Har du fått se din på ul, eller skal du senere?

Så nydelig [emoji7]

Så herlig bilde, minsker ikke akkurat lysten til å ta en tidlig ul til[emoji4]

Gratulerer så mye! Og velkommen tilbake.

Er forsåvidt enig med deg i at det kan være skremmende og trist å lese om andre som mister. Man kan bli veldig redd selv da. Heldigvis er det mye god støtte å hente i sine "medsøstre" her inne ;) Det fine med forumet i en slik situasjon er de flotte damene som backer en opp. Men jeg håper virkelig du slipper å oppleve det :)

Skjønner deg godt jeg! Må snike litt innimellom selv, men har egentlig nok med min egen angst for at noe skal gå galt så er litt inn og ut her foreløpig :-) Fantastiske nyheter med spira si! Og så fine bilder da! <3

Jeg tok en pause fra forumet for en tid siden, fordi forum kan bli litt skremmende for en nevrotisk førstegangsfødende :p var vanskelig for meg å lese om SAer og MAer, så tok valget om å ligge unna til jeg følte meg tryggere.

MEN! I dag var jeg på UL, ble skjøvet en uke frem og er plutselig 11+6! Så en liten krabat på 5,5cm som sprellet og veivet Alt så fint ut og jeg kan endelig glede meg skikkelig til begynnelsen av oktober.

Heier på dere andre damer og gleder meg til å dele tiden frem til oktober med dere [emoji173]

Så herlig, velkommen tilbake![emoji173]️ Er dette 3D ultralyd?

Back
Topp