I'm back!

Jeg vet, det er helt utrolig! Det så ut som en ordentlig baby allerede, den beveger seg og har hender og føtter :D
Har du fått se din på ul, eller skal du senere?
Det blir jo eksta tydelig med 3d også. Jeg så knøttet mitt da jeg var 8 uker på vei. Et stort hode og en like stor kropp. Som ei bønne. Litt mer stas når de er blitt litt større og ser mer ut som en liten baby.

Så herlig! Fantastiske bilder :-)

Herlig! Velkommen tilbake :)

Sniker fra November (før okt. Forum men mistet) sååå hærlig å se [emoji7] kan skjønne du var redd for det. Hadde sikkert avverget noen nervøse dager jeg også hvis jeg hadde unngått forum. Nydelige babyen din [emoji7][emoji178]

Sniker :) Flotte bilder! Kan for meg se ut som muligens en jente-baby! Fikk du noen bilder i 2D, av kroppen i profil?

Sniker :) Flotte bilder! Kan for meg se ut som muligens en jente-baby! Fikk du noen bilder i 2D, av kroppen i profil?
Aiai, så gøy det hadde vært! Gynekologen sa at det var for tidlig å si, men hadde en kollega som også mente det var jentebaby (fordi jeg spiser så mye og er så sulten, haha).

Gir 2d-bildet noe mer info?

Vedlegg

• Snapchat-624586727.jpg
    Snapchat-624586727.jpg
    416 KB · Visninger: 18
Aiai, så gøy det hadde vært! Gynekologen sa at det var for tidlig å si, men hadde en kollega som også mente det var jentebaby (fordi jeg spiser så mye og er så sulten, haha).

Gir 2d-bildet noe mer info?
Oi, 2D bildet ga meg motsatt inntrykk - der ligner det en guttetiss... :) det handler om vinkelen på tuten mellom beina. For begge kjønn har tut på det stadiet. På 3D bildene ser det ut til at tuten går rett ut mellom beina, altså vannrett med kroppen. Mens på 2D bildet ser man at den e vinklet oppover. Er dette din første? :)

Velkommen tilbake [emoji3][emoji3]

Oi, 2D bildet ga meg motsatt inntrykk - der ligner det en guttetiss... :) det handler om vinkelen på tuten mellom beina. For begge kjønn har tut på det stadiet. På 3D bildene ser det ut til at tuten går rett ut mellom beina, altså vannrett med kroppen. Mens på 2D bildet ser man at den e vinklet oppover. Er dette din første? :)
Jøss, det lærte jeg noe nytt! Er min første ja, så aner ikke hva slags hint man kan se etter :P

Back
Topp