Ille luktene underliv..

• Trådstarter Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
Flere som har det sånn...
Hver gang jeg er på do nå. Er trusa helt vått og det lukter helt død & fordervelse..

Kan være sopp da, veldig lett og få det når man er gravid dessverre. Hør på apoteket, så får du råd om hvilken behandling du bør bruke

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan man få sopp uten at det klør og evnt. Svir?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Illeluktende utflod er gjerne knyttet til ubalanse i pH i skjeden. Man kan få noe som heter bakteriell vaginose, kjennetegn er illeluktende utflod men ingen kløe(kan minne om lukten av rotten fisk) . Det er ikke farlig, og kan rettes opp med sånn bakterieflora-ting for skjeden man kan få på apoteket. Men som oftest må det behandles med antibiotika for at det skal gå helt vekk. Jeg ville ha hørt med legen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Last edited:
Da har jeg kjøpt PH kapsler. Så får jeg se hvordan det blir frem i mot jeg har legetime ;)

Sniker* hvordan ser utfloden ut og hva lukter det? Hvis det lukter så ille tenker jeg en bakteriell greie og da må du ta en gi og få noen piller.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg hadde det samme, tok en prøve hos legen å da viste det seg at jeg hadde baktriell vaginose, dette må man ta en kur for, da det ikke helt bra å ha det i svangerskapet :-)

Jeg hadde det samme, tok en prøve hos legen å da viste det seg at jeg hadde baktriell vaginose, dette må man ta en kur for, da det ikke helt bra å ha det i svangerskapet :-)

Sniker fra februar 2015 :-)

Jeg har også fått påvist garnerella, men fikk beskjed om at en ikke behandler dette lengre i svangerskap. Både jordmor og gyn sa dette, men jeg har lest på nett at en blir behandlet for dette. Hvilken kur fikk du? Jeg har ingen lukt, men har tørre slimhinner og svir når jeg tisset pga det.

Termin 2. februar 2015

Har også lukt :P

Kommer og går. Mest ille når jeg har mye utflod. Har hatt det i de andre svangerskapene. Aldri slått meg at det er sopp :P Har jo visst om det, men rett og slett ikke tenkt det :P

Skal ha GU på tirsdag så da blir jeg vel testet for det tenker jeg :P :)

etter 3 dager med Ph tablettene forsvant det. Skal til legen om ikke lege. Skal neve det da.

Sniker fra februar 2015 :-)

Jeg har også fått påvist garnerella, men fikk beskjed om at en ikke behandler dette lengre i svangerskap. Både jordmor og gyn sa dette, men jeg har lest på nett at en blir behandlet for dette. Hvilken kur fikk du? Jeg har ingen lukt, men har tørre slimhinner og svir når jeg tisset pga det.

Termin 2. februar 2015
Akkurat nå så er jeg i Tyrkia, Åsså husker jeg ikke hva den het :p men skal sjekke når jeg er hjemme igjen :D

Sniker litt jeg :) Soppinfeksjon skal visstnok ikke lukte noe da, så jeg tror det må være noe annet.

Lest litt på nettet nå hva andre har skrevet. Å dette skal vist være helt normalt under svangerskapet og forsvinnne igjen etterpå.Der i mot vis utfloden blir brun aktig. Så må man passe på at man ikke har hatt en MA.

Back
Topp