Ikveld

Har akkurat spist en deilig hjemmelaget fiskesuppe :-) Nå ser jeg og samboern på hundepatruljen på tv, mens lille jenta vår ligger og sparker som bare det i magen :-p

Jeg leser om biler med plass til tre barneseter mens jeg ser på tv med et halvt øye.

Har slappet av i sofaen med mannen og brettet litt klær innimellom. Nå skal jeg legge meg så jeg rekker å lese litt før mannen kommer og skal sove. ;-)

Ligger på sofaen med laptopen på fanget å ser på Arrow :P
har 4 episoder igjen av sesong 2. å jeg er hekta. Aner ikke hva jeg skal gjøre når den er ferdig.
kanskje det er flere sesonger andre steder enn Netflix

Slapper av på sofaen med Biggest Loser (lol - jeg vet) mens jeg knasker druer :p Har det ganske så bedagelig

Ligger å sofaen.. Nettopp baket kanelsnurrer for det fikk jeg lyst på igår, men brukte fiber mel istedet for hvetemel og da ble de mislykket :-( så da skal jeg bake en ny runde imorgen! Etter oul og jobb :-D

Hører flere anbefaler denne. Vi vurderer litt bilbytte selv. Har touran den har litt trangere midtsete.. Skulle helst hatt 3 seter med isofix
Takk for innspill. Vi har sett på begge, men har ikke bestemt oss. Vi har trangt budsjett på bil fo fordi vi planlegger å bygge på huset i nærmeste fremtid :-D Mye å tenke å og mye å ta hensyn til!

Vært på korøving :-)

Sambo og jeg har vært ute og gått tur, og nå blir det lett nettshopping etter mammaklær :)

Back
Topp