Oh yes .. Bikket 5 uker for ikke mange dager sidenHerlighet har du fått det så fort
Stakkars kjære deg
Det har begynt i uke 5 hos meg alle 3 gangene. Men du har vel ikke bikket 5 enda?Har du kastet opp over så mange dager at du ble helt dehydrert?
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh yes .. Bikket 5 uker for ikke mange dager sidenHerlighet har du fått det så fort
Stakkars kjære deg
Det har begynt i uke 5 hos meg alle 3 gangene. Men du har vel ikke bikket 5 enda?Har du kastet opp over så mange dager at du ble helt dehydrert?
![]()

Går heldigvis mye bedre nå. Fått kvalmestillende og hjelp til å få i meg veskeÅh herregud!Det.er helt forferdelig å ha HG
Her har det begynt når jeg er 5+0... hvor langt er du på vei? Hvordan går det med deg?
![]()
Håper jeg klarer å holde det i sjakkGår heldigvis mye bedre nå. Fått kvalmestillende og hjelp til å få i meg veskeHåper jeg klarer å holde det i sjakk
Godt det går litt bedreOh yes .. Bikket 5 uker for ikke mange dager siden![]()
Går heldigvis mye bedre nå. Fått kvalmestillende og hjelp til å få i meg veskeHåper jeg klarer å holde det i sjakk
Godt det går litt bedreHvilken kvalmestillende fikk du? Fortsatt innlagt eller fikk du reise hjem dagen etter?
Jeg tar Xonvea kvalmestilende nå. Gjort siden 4+1.
Fikk afipran, føler den hjelper veldig påHvilken kvalmestilende fikk du?Uff, håper du klarer å holde den verste kvalmen og oppkast unna
Helt forferdelig å ligge syk med hyperemesis
![]()
Fikk komme hjem i gårFikk afipran, føler den hjelper veldig påheldigvis hatt en dag uten så mye kvalme så langt
Fikk komme hjem i går
Så bra at Afipran hjelperFikk afipran, føler den hjelper veldig påheldigvis hatt en dag uten så mye kvalme så langt
Fikk komme hjem i går
Da trenger det absolut ikke være HG. Men svangerskapskvalme er veldig kjedelig det og. Min svigerinne spydde voldsomt helt i starten. Fikk intravenøst et par dager, så gikk det seg til. Kvalm ei stund men ingen hyperemesis heldigvis