IKM veke 12♡

Helt klart, tøft når det ikke går som en ønsker ❤️
Jeg må nok bare gjøre det.. drite i om jeg har hatt en el de siste dagene, kan ikke holde på med "what if" i mange måneder :(

Jeg forstår deg jo så godt, som håper på enten spire eller EL rett rundt rundt hjørnet❤️ men stakkars da, hvor lenge skal du bli gående sånn!?❤️ :(
 
Jeg forstår deg jo så godt, som håper på enten spire eller EL rett rundt rundt hjørnet❤️ men stakkars da, hvor lenge skal du bli gående sånn!?❤️ :(
Kan det ikke bare gå som jeg ønsker? Synes jeg har gjennomgått nok nå jeg, i disse 6? Dagene.. har komt ut av telling også :hilarious:

Jaja,.får ikje gjort så mye med det. Men i hele dag har jeg hatt menssmerter, synes godt at mensen også kunne komme da
 
Kan det ikke bare gå som jeg ønsker? Synes jeg har gjennomgått nok nå jeg, i disse 6? Dagene.. har komt ut av telling også :hilarious:

Jaja,.får ikje gjort så mye med det. Men i hele dag har jeg hatt menssmerter, synes godt at mensen også kunne komme da

Håpet sånn å se de to magiske strekene idag❤️ Forstår godt du er lei❤️
 
Her har ikke TR kommet, og den kommer alltid cd27 eller cd 28. Når jeg ser på temp chartet kan det se ut som en ny eggløsning på 8 dpo?! Noen som har opplevd dette? Husker jeg hadde syke mensensmerter og va sikker på at den kom. Har ikke tenk over at det muligens kunne være eggløsning. Når jeg har fått mensen tidligere så har det alltid vert mellom 36.1 og 36.2 så tempen er for høy til at den kommer i dag hvertfall. Noen som har noen tanker?
 

Vedlegg

  • FD32FC58-13EF-4CE2-82A3-FD8A58464705.jpeg
    FD32FC58-13EF-4CE2-82A3-FD8A58464705.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 31
Her har ikke TR kommet, og den kommer alltid cd27 eller cd 28. Når jeg ser på temp chartet kan det se ut som en ny eggløsning på 8 dpo?! Noen som har opplevd dette? Husker jeg hadde syke mensensmerter og va sikker på at den kom. Har ikke tenk over at det muligens kunne være eggløsning. Når jeg har fått mensen tidligere så har det alltid vert mellom 36.1 og 36.2 så tempen er for høy til at den kommer i dag hvertfall. Noen som har noen tanker?
sniker: Ser ikke ut som EL har vært i det hele tatt? Temper du i munn eller vaginalt? Til samme tid hver dag? Det kan hver EL smerter du evt har nå, men min graf så sånn ut de mnd jeg ikke hadde EL.
 
Dagens test 13 dpo. Føler meg trygg på å avslutte progesteronbehandling nå, kjenner hormonene fucker skikkelig med humøret og har bare lyst til å ligge under dyna og grine i dag. :wtf:

Uff, det er skikkelig dritt!:arghh: Sender deg en stor klem❤️
 
sniker: Ser ikke ut som EL har vært i det hele tatt? Temper du i munn eller vaginalt? Til samme tid hver dag? Det kan hver EL smerter du evt har nå, men min graf så sånn ut de mnd jeg ikke hadde EL.
Temper med klokke. Har bare hatt den i 4mndr, så har ikke så mange mndr å sammenligne med! LH testene va også kjempe positive. Men tenkte kanskje at den fikk det til 8dpo, men får vel neste bare smøre meg med tålmodighet og se om tempen øker eller om TR kommer:banghead:
 
Her har ikke TR kommet, og den kommer alltid cd27 eller cd 28. Når jeg ser på temp chartet kan det se ut som en ny eggløsning på 8 dpo?! Noen som har opplevd dette? Husker jeg hadde syke mensensmerter og va sikker på at den kom. Har ikke tenk over at det muligens kunne være eggløsning. Når jeg har fått mensen tidligere så har det alltid vert mellom 36.1 og 36.2 så tempen er for høy til at den kommer i dag hvertfall. Noen som har noen tanker?
Her vil eg tippa at tempen følger temperaturen i rommet også, siden den svinger sååå ekstremt. Så då blir det litt vanskelig å sei med nøyaktighet. Ville også sagt at det ser ut som EL ikkje har vært. Du har testa negativt idag eller? HCG altså :)
 
CD32/17DPO❤️ Fryyyyser så ille, på tross av tepper, fyr i ovn.. ingenting greier å varme meg opp:bag: Fortsatt lyst på tyrkisk pepper is, da:hilarious:

Våknet i natt kl 2 av at 4åringen som ligger i senga vår, begynner å hoste og lage rare lyder. Mannen spretter opp av sengen, han skjønner ungen skal kaste opp og løper av gårde mot badet og dusjen- ungen spyr hele veien inn mot badet, som er lengst vekk fra soverommet i huset:shy: Jada, gutten vår på 18mnd blir jo da vekt og 4åringen, sengetøy og gulv må vaskes.. mannen min er fantastisk og tok seg av det❤️ Han har heldigvis ikke kastet opp noe mer, men har kun ville ha litt drikke, vil ikke spise:-/ Herlig om det er omgangssyke som skal gå runden i heimeno_O Vel, foreløpig er ingen andre dårlige*krysser fingrene og bank I bordet*

Imorgen skal jeg til gyn og gleder meg❤️
Dagens tester og chart:p
20230327_101449.jpg

Screenshot_20230327_103030_FF App.jpg


Screenshot_20230327_090440_FF App.jpg
 
Her vil eg tippa at tempen følger temperaturen i rommet også, siden den svinger sååå ekstremt. Så då blir det litt vanskelig å sei med nøyaktighet. Ville også sagt at det ser ut som EL ikkje har vært. Du har testa negativt idag eller? HCG altså :)
Svinger mye på klokketempen, men ser mønster fra de andre gangene. Testet i går, var negativ. Så får se til helgen! De store dippene har jeg hatt hvergang jeg har eggløsning og på 2/3 dagen av mensen. Så derfor jeg tenkte at det muligens slapp 8dpo?
 
Tok en ny test, jeg. Vil jo ikke de skal støve ned i skuffen! :dontknow

Etter 3 min så den slik ut, de 2 første bildene.
Men etter 5 min ser den slik ut, de to siste bildene.
Så da var det vel ikke noe?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230327_142145_Gallery.jpg
    Screenshot_20230327_142145_Gallery.jpg
    520,8 KB · Visninger: 105
  • Screenshot_20230327_142216_Negative Image.jpg
    Screenshot_20230327_142216_Negative Image.jpg
    413,7 KB · Visninger: 101
  • Screenshot_20230327_140802_Gallery.jpg
    Screenshot_20230327_140802_Gallery.jpg
    489,3 KB · Visninger: 99
  • Screenshot_20230327_140721_Negative Image.jpg
    Screenshot_20230327_140721_Negative Image.jpg
    141,6 KB · Visninger: 98
Tok en ny test, jeg. Vil jo ikke de skal støve ned i skuffen! :dontknow

Etter 3 min så den slik ut, de 2 første bildene.
Men etter 5 min ser den slik ut, de to siste bildene.
Så da var det vel ikke noe?

Å fy søren:nailbiting: som jeg håper det er begynnelsen på babystrek❤️
 
Tok en ny test, jeg. Vil jo ikke de skal støve ned i skuffen! :dontknow

Etter 3 min så den slik ut, de 2 første bildene.
Men etter 5 min ser den slik ut, de to siste bildene.
Så da var det vel ikke noe?
Ser på begge! :woot: Håper for deg ♡
 
Endelig TR her :happy: da setter vi i gang med medisiner på cd 20 og undersøkelser etter eggløsning. Måtte spiren sitte etter IVF nå i april/mai. Blir nok ikke til at vi prøver så hardt denne PP’n siden jeg skal igjennom alle disse undersøkelsene. Men kommer nok til å henge i en ikm gruppe for det:)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20230327_195352_Gallery.jpg
    Screenshot_20230327_195352_Gallery.jpg
    532 KB · Visninger: 74
  • Screenshot_20230327_195329_Negative Image.jpg
    Screenshot_20230327_195329_Negative Image.jpg
    152,7 KB · Visninger: 70
Back
Topp