IKM veke 12♡

I dag blir jeg lett rørt igjen... skulle si til sønnen min på 6 år "... jeg vet du liker å glede andre, for jeg ser hvor glad du blir når du gir meg blomster" og der står jeg å gråter! :greet025

Ellers mye murringer og super ømme pupper/nippler. Kommer tr snart eller positiv test? :smiley-angelic001
Har ikke testet på 2 dager, imponert! Får nye tester snart, tester sikkert på torsdag.
 
Øverste tatt nå nettopp. Nederste tatt kl 7.
Tidligtester.
Ser ingenting på bildet, ser svak skygge i virkeligheten.
Er 10dpo idag. Er så trøtt. Sovna på sofaen. Det gjør jeg aldri.
ADF410E1-BEFA-42B0-820B-2CECE796F499.jpeg
 
Gratulerer så mye til alle med positive tester❤️

Her er jeg kun 9 dpo, og hver gang jeg har blitt gravid har jeg hatt en følelse av at det kan være noe, noe jeg ikke har denne gangen. Så ser egentlig løpet for kjørt. Ingen symptomer, testene har kun skygge, men de forsvinner etter noen timer når de er tørre. Så jeg bretter egentlig opp ermene og venter bare på at TR skal dukke opp om noen dager. For min del, kunne det bare kommet nå. Da hadde vi vært enda nærmere IVF#3.

Men skal til klinikken på tordag og snakke om resultatene på habituell abort blodprøvene og veien videre. Og som jeg gruer meg. Mest redd for om det er noe alvorlig og vanskelig, men også redd for at de ikke skal finne noe man kan gjøre noe med liksom…

Men kommer nok fortsatt ta en test eller to hver dag frem til ikm uansett, kjenner jeg meg rett:shy: man har alltid uansett et lite håp…

Skjønner godt det er litt nervepirrende og du er nervøs, også i tillegg må vente helt til torsdag med å få de eventuelle svarene❤️ Håper for deg, fordet om du ikke har troen❤️
 
Da kan jeg settes opp på TR her :confused005 Det var to dager for tidlig, men da fikk jeg i hvertfall en bekreftelse på det jeg mistenkte. Gratulerer til alle dere som er gravide:hello2

Så kjipt at TR kom❤️ Det er så kjipt når TR kommer ubedt på besøk:-/ Ønsker deg masse lykke til I neste pp❤️❤️❤️
 
Til dere som har fått positive tester hittil: hvilken dpo fikk dere første strek? Lurer på hvor lenge jeg skal holde meg før jeg tester :happy:

Fikk svakt positive tester 8dpo om ettermiddagen og kvelden.
20230318_145730.jpg
20230318_193139.jpg
20230319_090037.jpg
 
Jeg kan settes på TR, var vel ikke annet å forvente. Jaja‍♀️ Gratulerer til alle gravide :flower

Så kjedelig TR kom❤️ Er så kjipt å få TR ubedt på besøk:-/ Ønsker deg masse lykke til I neste pp❤️❤️❤️
 
I dag blir jeg lett rørt igjen... skulle si til sønnen min på 6 år "... jeg vet du liker å glede andre, for jeg ser hvor glad du blir når du gir meg blomster" og der står jeg å gråter! :greet025

Ellers mye murringer og super ømme pupper/nippler. Kommer tr snart eller positiv test? :smiley-angelic001
Har ikke testet på 2 dager, imponert! Får nye tester snart, tester sikkert på torsdag.

Virker som du er preggy, gitt :hilarious: :love017 :happy119
 
Øverste tatt nå nettopp. Nederste tatt kl 7.
Tidligtester.
Ser ingenting på bildet, ser svak skygge i virkeligheten.
Er 10dpo idag. Er så trøtt. Sovna på sofaen. Det gjør jeg aldri.
Vis vedlegget 401669

Skimter noe, men vet ikke om det kun er en skygge?❤️
 
Kvelden test :banghead: Nok en svak test, som jeg fikk på 11 dpo (er 14 dpo i dag).
Dere som har hatt exu/bo, er det slike tester dere også hadde? Veksler mellom negative og svak positive? Og blir aldri sterkere strek?
Vil bare ha mensen nå!!! Kan jeg ta noen dager med Provera, tror dere....i håp om at mensen kommer?
 

Vedlegg

  • IMG_20230321_184828.jpg
    IMG_20230321_184828.jpg
    1,7 MB · Visninger: 57
Kvelden test :banghead: Nok en svak test, som jeg fikk på 11 dpo (er 14 dpo i dag).
Dere som har hatt exu/bo, er det slike tester dere også hadde? Veksler mellom negative og svak positive? Og blir aldri sterkere strek?
Vil bare ha mensen nå!!! Kan jeg ta noen dager med Provera, tror dere....i håp om at mensen kommer?
Men i alle dager?:bag::wideyed: ville opprettet en egen tråd her inne på FS og spurt etter erfaringer. Og dratt til legen å få tatt en hcg-måling❤️
 
Gratulerer :smiley-bounce016 Hvor mange dpo er du?
Takk ❤️Jeg vet faktisk ikke. Skulle hatt IKM i dag, men eggløsning må ha vært senere enn antatt for har testet i en uke og kun fått negative- senest for to dager siden:hilarious:. Tenkte å kjøpe en digital imorra å ta på torsdagsmorgen.
 
Kvelden test :banghead: Nok en svak test, som jeg fikk på 11 dpo (er 14 dpo i dag).
Dere som har hatt exu/bo, er det slike tester dere også hadde? Veksler mellom negative og svak positive? Og blir aldri sterkere strek?
Vil bare ha mensen nå!!! Kan jeg ta noen dager med Provera, tror dere....i håp om at mensen kommer?
Da jeg hadde exu steg testene som «normalt», altså at de ble litt og litt sterkere. De varierte aldri. Legger ved et bilde av testene mine…hcg prøvene steg bra hos legen, frem til jeg fikk ekstreme smerter og ble lagt inn i uke 5+6.
C594F0FC-C5FC-44E8-A91D-6B0F44DA08F4.jpeg

Edit:
Slik så testen ut da det ble konstantert exu på sykehuset..hcg steg riktig i starten, men stoppet å doble seg..
9F699DC2-3858-49ED-9251-081D28E52AB2.jpeg
 
Back
Topp