IKM veke 12♡

Om jeg legger testene etter hverandre så blir det sånn her :) fra 10 dpo.
90B1306F-D44D-46C7-BAC5-DBE0ED3538F5.jpeg
 
Nei, altså føler det ser litt mørkt ut :sorry:
I går var jeg sikker på at dette går veien med disse testene
Vis vedlegget 401643
Vis vedlegget 401641
Vis vedlegget 401642
samme urin, en tidlig test og en vanlig.
Er gått tom for tidligtester, så dette var siste i går. I dag er vanlig bbp testen litt svakere mens metode tidlig gir antydning til noe
Vis vedlegget 401644
Blir ikke klok på dette:meh:
Er dette en sterk skygge eller er det utslag på hcg? Hvis ikke noe endrer seg, enten tr eller sterkere strek så ville jeg tatt blodprøve for å målt hcg. Hvis dette faktisk er utslag på hcg så e det bekymringsfult at de ikke øker
 
Gratulerer så mye til alle med positive tester❤️

Her er jeg kun 9 dpo, og hver gang jeg har blitt gravid har jeg hatt en følelse av at det kan være noe, noe jeg ikke har denne gangen. Så ser egentlig løpet for kjørt. Ingen symptomer, testene har kun skygge, men de forsvinner etter noen timer når de er tørre. Så jeg bretter egentlig opp ermene og venter bare på at TR skal dukke opp om noen dager. For min del, kunne det bare kommet nå. Da hadde vi vært enda nærmere IVF#3.

Men skal til klinikken på tordag og snakke om resultatene på habituell abort blodprøvene og veien videre. Og som jeg gruer meg. Mest redd for om det er noe alvorlig og vanskelig, men også redd for at de ikke skal finne noe man kan gjøre noe med liksom…

Men kommer nok fortsatt ta en test eller to hver dag frem til ikm uansett, kjenner jeg meg rett:shy: man har alltid uansett et lite håp…
 
Til dere som har fått positive tester hittil: hvilken dpo fikk dere første strek? Lurer på hvor lenge jeg skal holde meg før jeg tester :happy:
 
Tirsdag 21.Mars♡

Så kjekt at nokre allerede har testa positivt! Og så kjipt at TR komme heilt ubedt på besøk nå når det skulle være baby ❤️ masse lykke til til alle som går videre i ny PP :)

Dagens IKM'ere, korleis går det?

☆Brukernavn90 - 32 - PP3 (1 SA og 1 MA) - B2- EL7 mars
@MamiLami - 36 - B2 - PP8 - EL 10/03
@Sep2018 - 31 - B2 - PP8 (sa/kjemisk i desember) - EL ca 07.03
@Timmi - 33 år - B1 - PP1 - EL 7/3
@Lillemo123 - 30 - PP2 - B1 - EL 09.03
TR her dessverre Gratulerer til alle gravide
 
Back
Topp