IKM veke 12♡

Går heldigvis mye bedre nå. Fått kvalmestillende og hjelp til å få i meg veske :Heartred Håper jeg klarer å holde det i sjakk

Oh yes .. Bikket 5 uker for ikke mange dager siden :Heartred
Godt det går litt bedre ❤️ Hvilken kvalmestillende fikk du? Fortsatt innlagt eller fikk du reise hjem dagen etter?
Jeg tar Xonvea kvalmestilende nå. Gjort siden 4+1.
 
Går heldigvis mye bedre nå. Fått kvalmestillende og hjelp til å få i meg veske :Heartred Håper jeg klarer å holde det i sjakk

Hvilken kvalmestilende fikk du?❤️ Uff, håper du klarer å holde den verste kvalmen og oppkast unna❤️ Helt forferdelig å ligge syk med hyperemesis:confused:
 
Godt det går litt bedre ❤️ Hvilken kvalmestillende fikk du? Fortsatt innlagt eller fikk du reise hjem dagen etter?
Jeg tar Xonvea kvalmestilende nå. Gjort siden 4+1.
Hvilken kvalmestilende fikk du?❤️ Uff, håper du klarer å holde den verste kvalmen og oppkast unna❤️ Helt forferdelig å ligge syk med hyperemesis:confused:
Fikk afipran, føler den hjelper veldig på :) heldigvis hatt en dag uten så mye kvalme så langt :Heartred Fikk komme hjem i går
 
Fikk afipran, føler den hjelper veldig på :) heldigvis hatt en dag uten så mye kvalme så langt :Heartred Fikk komme hjem i går

Åh, så godt å høre det hjelper❤️ og at du fikk komme hjem igår❤️
 
Fikk afipran, føler den hjelper veldig på :) heldigvis hatt en dag uten så mye kvalme så langt :Heartred Fikk komme hjem i går
Så bra at Afipran hjelper :love017 Da trenger det absolut ikke være HG. Men svangerskapskvalme er veldig kjedelig det og. Min svigerinne spydde voldsomt helt i starten. Fikk intravenøst et par dager, så gikk det seg til. Kvalm ei stund men ingen hyperemesis heldigvis❤️
 
Back
Topp