Det skal eg! Når tenker du å teste igjen? Hadde blenda test i går, så vil helst vente nokre dager..Æææ, så spennende! Krysser fingrene for oss!Si hvordan det går da!
![]()
Ja, håper for begge to
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal eg! Når tenker du å teste igjen? Hadde blenda test i går, så vil helst vente nokre dager..Æææ, så spennende! Krysser fingrene for oss!Si hvordan det går da!
![]()
Ja, håper for begge to
Jeg hadde blenda i dag, så burde helt sikkert vente noen dager jeg også, men kjenner jeg meg selv rett, kjøper jeg nok en på vei til jobb i morgenDet skal eg! Når tenker du å teste igjen? Hadde blenda test i går, så vil helst vente nokre dager..Ja, håper for begge to
![]()
Virkelig ikkje enkelt å holde seg! Har ikkje tilgang på apotek i nærheten, så må bestille på nett. Tok ei veke å få testene i posten, så eg sparer litt på dei tre tidligtestene eg har igjen. Er nok redd for å bli skuffa av enda ein negativ testJeg hadde blenda i dag, så burde helt sikkert vente noen dager jeg også, men kjenner jeg meg selv rett, kjøper jeg nok en på vei til jobb i morgen![]()
Har du nokre symptomer? 
Ikke gravidVelkommenHåper spiren sitter for oss i denne pp
![]()

Åå, ja da skjønner jeg du venterVirkelig ikkje enkelt å holde seg! Har ikkje tilgang på apotek i nærheten, så må bestille på nett. Tok ei veke å få testene i posten, så eg sparer litt på dei tre tidligtestene eg har igjen. Er nok redd for å bli skuffa av enda ein negativ testHar du nokre symptomer?
![]()
Akkurat det med sovingen vet jeg ikke om jeg tenker bare er psykisk, men de puppene dør jeg av bare jeg er borti, mener å huske at det var grunnen til at jeg tok test sist også. Hva med deg? Og du kan jo ta en tidligtest annenhver dag? Da dekker du jo nesten en uke Så spennende! Håper den ikke kommer daEnnå ikke fått TR, begynner å lure på hvilken dag den melder ankomst![]()

Ikm gruppe for veke 50 er opprettaUke 46 er over, hvordan går det med alle? Og hvordan blir det med ny IKM gruppe?
Åå, ja da skjønner jeg du venterher er det litt for mange apotek
. Litt sånn jevnt murringer, kjempe ømme pupper, og mer trøtt, måtte ta en lur i går når han lille sov
Akkurat det med sovingen vet jeg ikke om jeg tenker bare er psykisk, men de puppene dør jeg av bare jeg er borti, mener å huske at det var grunnen til at jeg tok test sist også. Hva med deg? Og du kan jo ta en tidligtest annenhver dag? Da dekker du jo nesten en uke
![]()
Skal du teste igjen i dag? Har hatt murringer på og av siden onsdag kanskje. Hadde fleire dager forrige veke der eg måtte sove på ettermiddagen, men det har komt seg. Kvalm et par dager før helga, men det òg er bedre
Så no veit eg ikkje. Hmm, ja kanskje eg skal gjere det, teste annakvar dag. Blir det like effektivt å teste viss eg holder meg nokre timer på dagtid før eg tester, eller burde eg ha venta til ny morgenurin?Hehe, ja vi får se daHøres jo veldig lovende ut med ømme pupper, da! Så spennende!! Eg har truaSkal du teste igjen i dag? Har hatt murringer på og av siden onsdag kanskje. Hadde fleire dager forrige veke der eg måtte sove på ettermiddagen, men det har komt seg. Kvalm et par dager før helga, men det òg er bedre
Så no veit eg ikkje. Hmm, ja kanskje eg skal gjere det, teste annakvar dag. Blir det like effektivt å teste viss eg holder meg nokre timer på dagtid før eg tester, eller burde eg ha venta til ny morgenurin?
Nei venter til i morgen tenker jeg! 
Skal prøve å holde meg til i morgonHehe, ja vi får se daNei venter til i morgen tenker jeg!
Liiike effektivt er det vel ikke, men tror det er noe hvis du holder deg i 3-4 timer(?) så skal den være ganske konsentrert![]()

Fiiiin babystrek det derklarte bare ikke å la være å teste igjen etter jeg fant tilfeldigvis en strimmeltest
Og her syns streke annerledes enn på første testen jeg tok tidligere idag
Vet ikke om jeg tørr å juble enda eller ikke![]()

Ingen aning, men eg kan forstå at for folk utanfrå "så er det berre vente å sjå", enten kjem tr eller så får du positiv testEr det virkelig normalt av helsesekretæren(!!) å nekte meg en blodprøve..? Hcg.. j er 11 dager ikm.. (ALDRI skjedd før uten å være gravid) negative tester på urin- men om EL har vært mye senere enn normalt så er d jo ikke sikkert den slår ut enda el.. blodprøver måler jo lavere. Tror j må bestille en time privat så j får sjekket ånkli. D kan jo hende tr bare er seinere også hvis EL også har vært mye senere. Noen som har opplevd å være gravid uten å slå ut på test..??
gratulererklarte bare ikke å la være å teste igjen etter jeg fant tilfeldigvis en strimmeltest
Og her syns streke annerledes enn på første testen jeg tok tidligere idag
Vet ikke om jeg tørr å juble enda eller ikke![]()
helsesekretæren har vel strengt tatt ikke lov å si hverken ja eller nei... Jeg ville ringt igjen og krevd legetime istedenfor. Og evt få henvisning til gyn og nærmere undersøkelser.Er det virkelig normalt av helsesekretæren(!!) å nekte meg en blodprøve..? Hcg.. j er 11 dager ikm.. (ALDRI skjedd før uten å være gravid) negative tester på urin- men om EL har vært mye senere enn normalt så er d jo ikke sikkert den slår ut enda el.. blodprøver måler jo lavere. Tror j må bestille en time privat så j får sjekket ånkli. D kan jo hende tr bare er seinere også hvis EL også har vært mye senere. Noen som har opplevd å være gravid uten å slå ut på test..??