Ikm v.46 <3

Ja, fortsatt tidlig sånn sett. Men synes liksom det er rart at jeg fikk sterkere strek i går, mens den i dag knapt er synlig. Derfor jeg lurer på om det kan være kjemisk.
Men det kan jo være konsentrasjon i urin eller slike ting da.
Tror jeg venter til tirsdag nå med å teste på ny.
Ja det skjønner jeg.. krysser fingrene for spire! :Heartred

Ny tidligtest på morgenurin her i dag, og den var også blenda. Så nå får jeg bare vente og se om TR dukker opp i morgen.

Mannen jobber borte på ukedagene, slik at han kun er hjemme i helgene. Og neste El som treffer på helg er jo om ca. 3 mnd. Kjenner jeg blir litt deppa av tanken :(
Sniker.. sædcellene kan jo leve inni kvinnen i flere dager etterpå så det er jo fortsatt mulig at det kan klaffe de kommende mnd selvom dere ikke få lagt aksjer på selve eggløsningsdagen. Krysser fingrene for deg!

8 dpo i dag. Veldig svak strek på vanlig test innen tidsfristen. I går kom det etter en god stund, litt mindre tydelig. Prøvde med tidligtest rfsu i dag tidlig også, men ingen strek der hmmm. Spent på de neste dagene :D stor fallhøyde nå! Men sist jeg fikk svak strek var det ikke før 13 dpo med kjemisk hmmm. Krysser fingrene!!:woot:

Ser streken godt! Krysser fingrene for babystrek!

Hei dere :) tok ny i går kveld, var ikke så mye sterkere enn på morgenen! men tok ny i dag! ser streken mye bedre, men ikke veldig sterk (legger ved bilde av den vanlig og demontert) siden jeg er farsdag så tok jeg en digital tidlig også! som viser +. Da blir det en del av gaven til mannen i dag.
Ååå, gratulerer så mye :love7

10dpo i dag. Ganske negativ test fra Metode (tidlig test). Forventer TR til onsdag eller torsdag...

Vedlegg

• 6A68E3FB-2171-46CC-A82B-5C9518930471.jpeg
    6A68E3FB-2171-46CC-A82B-5C9518930471.jpeg
    19,1 KB · Visninger: 96
Hei dere :) tok ny i går kveld, var ikke så mye sterkere enn på morgenen! men tok ny i dag! ser streken mye bedre, men ikke veldig sterk (legger ved bilde av den vanlig og demontert) siden jeg er farsdag så tok jeg en digital tidlig også! som viser +. Da blir det en del av gaven til mannen i dag.
Gratulerer :) for en fin gave til mannen

Vurderer noen tidligtester neste uke, men er så redd for å gå i kjelleren om de er blenda. Er så oppblåst at jeg ser ut som da jeg var gravid med mini, buksene sluttet å passe allerede i uke 4 den gang, og jeg brukte tights og gravidbukser resten av svangerskapet :p

Gratulerer :happy: skal eg sette det på gravid?

10 dpo her nå, og blenda test :p var sikkert bare psyken som spilte meg et puss da jeg trodde jeg kjente igjen noen symptomer. De andre gangene har jeg hatt klare positive tester 10 dpo, så regner med det ikke er noe i gjære nå :) på den positive siden rekker jeg å dra på utredning før neste eggløsning.

Ja, kjipt ! Men greit te kom før når det først ikkje klaffa :) skal du teste i morgon og?
Litt usikker. Hvis ikke tr dukker opp i morgen, så tester jeg tirsdag. Men kommer nok i morgen :(

Ja, enig. Det er like greit, så er det bare å starte på nytt igjen snart :D

8dpo og helt negativ test, håper det endrer seg i dagene som kommer

Back
Topp