Du er vel 9 dpo i dag eller tar jeg feil? Fortsatt tidligTakk for at du er optimistisk. Håpet er vel ikke ute før TR kommer.![]()
Se på denne https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er vel 9 dpo i dag eller tar jeg feil? Fortsatt tidligTakk for at du er optimistisk. Håpet er vel ikke ute før TR kommer.![]()
Du er vel 9 dpo i dag eller tar jeg feil? Fortsatt tidlig
Se på denne https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=9
Ja det skjønner jeg.. krysser fingrene for spire!Ja, fortsatt tidlig sånn sett. Men synes liksom det er rart at jeg fikk sterkere strek i går, mens den i dag knapt er synlig. Derfor jeg lurer på om det kan være kjemisk.
Men det kan jo være konsentrasjon i urin eller slike ting da.
Tror jeg venter til tirsdag nå med å teste på ny.

Sniker.. sædcellene kan jo leve inni kvinnen i flere dager etterpå så det er jo fortsatt mulig at det kan klaffe de kommende mnd selvom dere ikke få lagt aksjer på selve eggløsningsdagen. Krysser fingrene for deg!Ny tidligtest på morgenurin her i dag, og den var også blenda. Så nå får jeg bare vente og se om TR dukker opp i morgen.
Mannen jobber borte på ukedagene, slik at han kun er hjemme i helgene. Og neste El som treffer på helg er jo om ca. 3 mnd. Kjenner jeg blir litt deppa av tanken![]()
8 dpo i dag. Veldig svak strek på vanlig test innen tidsfristen. I går kom det etter en god stund, litt mindre tydelig. Prøvde med tidligtest rfsu i dag tidlig også, men ingen strek der hmmm. Spent på de neste dagenestor fallhøyde nå! Men sist jeg fikk svak strek var det ikke før 13 dpo med kjemisk hmmm. Krysser fingrene!!
![]()
Hvordan har det gått med deg? Kom tr? Har ikke testet i dag. Bestemt meg for å se om tr kommer i morgenHeilt sant, kjenner på det sjølv
Ivertfall pause fra all testing og slikt. .
Ååå, gratulerer så myeHei deretok ny i går kveld, var ikke så mye sterkere enn på morgenen! men tok ny i dag! ser streken mye bedre, men ikke veldig sterk (legger ved bilde av den vanlig og demontert) siden jeg er farsdag så tok jeg en digital tidlig også! som viser +. Da blir det en del av gaven til mannen i dag.

GratulererHei deretok ny i går kveld, var ikke så mye sterkere enn på morgenen! men tok ny i dag! ser streken mye bedre, men ikke veldig sterk (legger ved bilde av den vanlig og demontert) siden jeg er farsdag så tok jeg en digital tidlig også! som viser +. Da blir det en del av gaven til mannen i dag.
Så bra! Er redd det kan være en skygge, men siden det økte bittelitt siden I går får jeg et lite håpSer streken godt! Krysser fingrene for babystrek!
GratulererHei deretok ny i går kveld, var ikke så mye sterkere enn på morgenen! men tok ny i dag! ser streken mye bedre, men ikke veldig sterk (legger ved bilde av den vanlig og demontert) siden jeg er farsdag så tok jeg en digital tidlig også! som viser +. Da blir det en del av gaven til mannen i dag.
skal eg sette det på gravid?Her kom tr idag, før tidenHvordan har det gått med deg? Kom tr? Har ikke testet i dag. Bestemt meg for å se om tr kommer i morgengruer meg.......
SkjønnerHer kom tr idag, før tidenmen da er det ny pp for tur, så like greit.
Håper det går bedre for deg![]()
Gratulererskal eg sette det på gravid?
Ja, kjipt ! Men greit tr kom før når det først ikkje klaffaSkjønnerSå leit da... Ihvertfall når man la inn mye aksjer
Har mine tvil dessverre, våkner nok opp med tanta i morgen tenker jeg...
Litt usikker. Hvis ikke tr dukker opp i morgen, så tester jeg tirsdag. Men kommer nok i morgenJa, kjipt ! Men greit te kom før når det først ikkje klaffaskal du teste i morgon og?
flere som ikke har testet enda?